den der flettede vugge der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

Mama85

Isabella_mor skriver:

er der nogen herinde som har/har haft den.

sagen er den at min mor har købt sådan en til vores lille Sebastian.

og jeg er simpelthen så meget i tvivl omkring hvad vi lige gør med den, fordi.

den kan ikke hænge i loftet i vores lejlighed.

jeg har ikke råd til at gå ud og købe stativet som passer til en leander vugge. 

og så kender jeg heller ikke vuggen særlig godt så jeg ved slet ikke om den er noget værd overhovedet.. 

så hvis der er nogen der har den eller har haft den, og som kan fortælle lidt om den, komme med lidt anmeldelser osv. så ville jeg blive glad. 

den jeg snakker om er magen til denne på billedet (som jeg lige har lånt fra DBA.

Prøv at se om du ikke kan finde et brugt stativ på trendsales, gul og gratis og den blå avis, hvis du altså vil beholde den  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Rødhætte

Isabella_mor skriver:

er der nogen herinde som har/har haft den.

sagen er den at min mor har købt sådan en til vores lille Sebastian.

og jeg er simpelthen så meget i tvivl omkring hvad vi lige gør med den, fordi.

den kan ikke hænge i loftet i vores lejlighed.

jeg har ikke råd til at gå ud og købe stativet som passer til en leander vugge. 

og så kender jeg heller ikke vuggen særlig godt så jeg ved slet ikke om den er noget værd overhovedet.. 

så hvis der er nogen der har den eller har haft den, og som kan fortælle lidt om den, komme med lidt anmeldelser osv. så ville jeg blive glad. 

den jeg snakker om er magen til denne på billedet (som jeg lige har lånt fra DBA.

Jeg havde den til vores første søn og var vildt glad for den.. Jeg synes ikke mit barn blev afhængig af vuggen. Tvært imod reddet den mange aftner uden gråd 

Anmeld

19. juni 2014

Isabella_mor

Mama85 skriver:

Prøv at se om du ikke kan finde et brugt stativ på trendsales, gul og gratis og den blå avis, hvis du altså vil beholde den  

jeg har kigget.. de sælges typisk ikke seperat. og ellers har jeg set et til 750 kr.. det er lige lidt i overkanten.

Anmeld

19. juni 2014

L&V

Vi havde den til vores søn og min mand lavede et stativ til den som du ka se i mine salgs annoncer. .

Vi var mega glade for den. Lillebror elskede og ligge i den og det var rart at han ku ligge et sted i fred for storesøster. Vores stod i stuen

Anmeld

19. juni 2014

Isabella_mor

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Vi havde den til vores søn og min mand lavede et stativ til den som du ka se i mine salgs annoncer. .

Vi var mega glade for den. Lillebror elskede og ligge i den og det var rart at han ku ligge et sted i fred for storesøster. Vores stod i stuen

har du ikke et større billede?? af stativet der? 

Det kunne jo være at jeg kunne få min mand til at være kreativ.. ha har jo for fanden da selv bygget højtalere  

Anmeld

19. juni 2014

Mama85

Isabella_mor skriver:

jeg har kigget.. de sælges typisk ikke seperat. og ellers har jeg set et til 750 kr.. det er lige lidt i overkanten.

Ja, det er selvfølgelig mange penge hvis det ikke er noget du ønsker dig brændende, men min veninde har været heldig at finde en til 400,- i hendes nærområde, hendes alternativ var at leje et i baby Sam  det kunne jo være en mulighed at undersøge om man stadigvæk kan det? 

Anmeld

20. juni 2014

L&V

Isabella_mor skriver:

har du ikke et større billede?? af stativet der? 

Det kunne jo være at jeg kunne få min mand til at være kreativ.. ha har jo for fanden da selv bygget højtalere  

Det ska jeg lige prøve og tjekke men altså det er jo ca 10m rund stokke du ska bruge og en smed til at lave et beslag også er den der

Anmeld

20. juni 2014

Isabella_mor

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det ska jeg lige prøve og tjekke men altså det er jo ca 10m rund stokke du ska bruge og en smed til at lave et beslag også er den der

ja det kan godt være det bliver lidt bøvet.!

Anmeld

20. juni 2014

LJMNA

Vi har haft en, den hang i dørkarmen i sådan et beslag der klemmer ind over karmen

vi vi brugte den så kun som "legested" 

Anmeld

20. juni 2014

L&V

Isabella_mor skriver:

ja det kan godt være det bliver lidt bøvet.!

Ja hvis man ik lige kender en smed. Ka os være den ka laves anderledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.