den der flettede vugge der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
20 svar
3 synes godt om
19. juni 2014

Isabella_mor

er der nogen herinde som har/har haft den.

sagen er den at min mor har købt sådan en til vores lille Sebastian.

og jeg er simpelthen så meget i tvivl omkring hvad vi lige gør med den, fordi.

den kan ikke hænge i loftet i vores lejlighed.

jeg har ikke råd til at gå ud og købe stativet som passer til en leander vugge. 

og så kender jeg heller ikke vuggen særlig godt så jeg ved slet ikke om den er noget værd overhovedet.. 

så hvis der er nogen der har den eller har haft den, og som kan fortælle lidt om den, komme med lidt anmeldelser osv. så ville jeg blive glad. 

den jeg snakker om er magen til denne på billedet (som jeg lige har lånt fra DBA.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

er der nogen herinde som har/har haft den.

sagen er den at min mor har købt sådan en til vores lille Sebastian.

og jeg er simpelthen så meget i tvivl omkring hvad vi lige gør med den, fordi.

den kan ikke hænge i loftet i vores lejlighed.

jeg har ikke råd til at gå ud og købe stativet som passer til en leander vugge. 

og så kender jeg heller ikke vuggen særlig godt så jeg ved slet ikke om den er noget værd overhovedet.. 

så hvis der er nogen der har den eller har haft den, og som kan fortælle lidt om den, komme med lidt anmeldelser osv. så ville jeg blive glad. 

den jeg snakker om er magen til denne på billedet (som jeg lige har lånt fra DBA.

Vi har haft den hængende. Den kunne kun bruges i kort tid da den hurtig blev for lille og vores dreng var ellers ikke en stor baby. Derudover blev min dreng vant til at han blev vugget/gynget i søvne hvilket var hårdt da vi så gik over til tremmeseng. 

Jeg vil anbefale dig at bruge liften til den bliver for lille og detefter tremmeseng med en af de der tykke sengerande. 

Anmeld

19. juni 2014

Isabella_mor

mor:) skriver:

Vi har haft den hængende. Den kunne kun bruges i kort tid da den hurtig blev for lille og vores dreng var ellers ikke en stor baby. Derudover blev min dreng vant til at han blev vugget/gynget i søvne hvilket var hårdt da vi så gik over til tremmeseng. 

Jeg vil anbefale dig at bruge liften til den bliver for lille og detefter tremmeseng med en af de der tykke sengerande. 

nu er det jo barn nr 2 jeg får...  

og ja jeg tænker nemlig også på det der vuggehalløj. og jeg tænker faktisk også at det måske ville være bedre at bruge den som en form for "sansegynge" i stedet for at sove i.. 

vi brugte nemlig også liften med Villads. og det fungerede da heldigvis også meget godt  

Anmeld

19. juni 2014

Isabella_mor skriver:

nu er det jo barn nr 2 jeg får...  

og ja jeg tænker nemlig også på det der vuggehalløj. og jeg tænker faktisk også at det måske ville være bedre at bruge den som en form for "sansegynge" i stedet for at sove i.. 

vi brugte nemlig også liften med Villads. og det fungerede da heldigvis også meget godt  

Nå ja...vidste egentlig godt du ikke er førstegangs. Du kan godt bruge den som sansegynge men igen, det er ikke særlig længe den kan bruges. Så jeg ville måske retunere den, hvis din mor altså ikke bliver ked af det 

Anmeld

19. juni 2014

Isabella_mor

Nå ja...vidste egentlig godt du ikke er førstegangs. Du kan godt bruge den som sansegynge men igen, det er ikke særlig længe den kan bruges. Så jeg ville måske retunere den, hvis din mor altså ikke bliver ked af det 

det gør hun nok. hun har købt den brugt. men det er jo fordi hun selv bliver forelsket i sådan noget. og så mener hun jo at så skal vi have den... 

men jeg kan nu også godt selv lide den. 

det er mest fordi at vi simpelthen ikke har pladsen til den.. vi bor jo i en toværelses hvor vi sover i stuen... vi har dog lejligheden til salg, men vi har jo ingen idé omkring hvornår vi så får solgt så vi kan flytte i noget større.

Anmeld

19. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min veninde har haft den, og har været glad for den. Men de har også mest brugt den som en slags sansegynge. Vh stine

Anmeld

19. juni 2014

Isabella_mor skriver:

det gør hun nok. hun har købt den brugt. men det er jo fordi hun selv bliver forelsket i sådan noget. og så mener hun jo at så skal vi have den... 

men jeg kan nu også godt selv lide den. 

det er mest fordi at vi simpelthen ikke har pladsen til den.. vi bor jo i en toværelses hvor vi sover i stuen... vi har dog lejligheden til salg, men vi har jo ingen idé omkring hvornår vi så får solgt så vi kan flytte i noget større.

Ja så er returnering ikke en mulighed. Men den kan ikke hænge et sted i stuen?

Anmeld

19. juni 2014

Isabella_mor

Ja så er returnering ikke en mulighed. Men den kan ikke hænge et sted i stuen?

jeg kender ikke loftstrukturen... og eftersom vi har lejligheden til salg, så synes vi ikke vi vil bore en masse huller i loftet for at finde en bjælke den kan hænge i.

Anmeld

19. juni 2014

Isabella_mor skriver:

jeg kender ikke loftstrukturen... og eftersom vi har lejligheden til salg, så synes vi ikke vi vil bore en masse huller i loftet for at finde en bjælke den kan hænge i.

Nå okay. Ja så har jeg ikke flere forslag

Anmeld

19. juni 2014

Isabella_mor

Nå okay. Ja så har jeg ikke flere forslag

jeg tror bare vi tager pænt imod den og så ved jeg ikke hvad vi lige gør... måske hvis vi er heldige at skaffe et billigt stativ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.