mærkeligt at dr fødes børn i 2014

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

Frk. Petersen

Profilbillede for Frk. Petersen
Det bedste i verden er rollen som mor
Kamulla skriver:

Ehm altså... Tankevækkende?? Nææhh.. For hvilke regler snakker du om??? Da en underlig debat, uddyb dog hvad du mener istedet for dit og dat.. Tror du skal tage dig en lur morfar, du keder dig vist nok siden du gider sidde på en baby side

nu blander jeg mig slet ikke i emnet.. Men syntes dit opslag er direkte unødvendigt og uforskammet. Gå selv ind og tag dig en lur, for du keder dig da også røven ud af bukserne når du ikke har andet at bruge din tid på end at komme med latterlige kommentarer!! Folk må sku'da skrive hvad de vil! - og hvis du syntes det er en latterlig debat, så bland dig dog udenom, i stedet for at blande dig i noget der ikke siger dig en skid alligevel Jesus!

D. 26/2-14 kom min prinsesse til verden

Liva Lykou Petersen - Mor elsker dig!

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. juni 2014

Kamulla

Profilbillede for Kamulla
Frk. Petersen skriver:

nu blander jeg mig slet ikke i emnet.. Men syntes dit opslag er direkte unødvendigt og uforskammet. Gå selv ind og tag dig en lur, for du keder dig da også røven ud af bukserne når du ikke har andet at bruge din tid på end at komme med latterlige kommentarer!! Folk må sku'da skrive hvad de vil! - og hvis du syntes det er en latterlig debat, så bland dig dog udenom, i stedet for at blande dig i noget der ikke siger dig en skid alligevel Jesus!

du har vist fået det forkerte ben ud af sengen.. når man opsætter en debat plejer der ligesom være en begrudelse og ikke indirrekte dit og dat, desuden er manden meget uforskammet i andre debatter herinde, så derfor jeg skriver sådan, havde han ikke angrebet alle andre så havde jeg nok også fundet en anden tone frem.. men god aften til dig, jeg sov fantastisk og er i skønt humør 

Mor til Noah på 7 år

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

Frk. Petersen skriver:

Du synes hendes uforskammet.. ???

Har du set Morfars andre indlæg, hvor han nedhakker.. faktisk alle herinde, til at være dårlige forældre, at vi stille åndsvage spørgsmål herinde, at børn ikke skal med på familieferie og så videre. 

Og jeg forstår godt Kamulla, for han giver ingen facts på hvilke regler det er, bare at der er regler. Hun spørg ham jo bare om at uddybe.

(det med luren, jeg skrev han skulle gå i seng, for han pissede mig pænt meget af)

Og kan slet ikke se hvad der er uforskammet i hendes besked. 

Anmeld

19. juni 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk nu at holde tonen. For selvom indlægget ikke giver jer nogen mening, er der ingen grund til at I bliver uforskammede overfor hinanden.

meld det til os når i synes folk er uforskammede i stedet for at fortsætte den dårlige tone.

Baby.dk skal være et rart sted at være..

og vi vil gerne at i vil bidrage til den GODE stemning med den GODE tone..

Fortsat god aften, selvom det er ved at være sent.

Kærlig hilsen Staff

Anmeld

20. juni 2014

nielsen80

Profilbillede for nielsen80
morfar47 skriver:

ja faktisk..

Og tak ..

Men tankevækkende ikke sandt ....

når man tænker på alle de problemer der er med at blive gravid, og de problemer der så er når det endelig sker..

HMMmmm....

Har du overvejet, at der netop er SÅ mange problemer med at blive gravid i dag, FORDI man ikke fulgte disse regler dengang?

Det er videnskabligt bevist, at f.eks rygning under graviditeten er mere skadeligt for mandens sædkvalitet, end han selv begynder at ryge senere i sit liv.

Mange af de kemikalier, der før i tiden blev brugt i flæng(i cremer, legetøj m.m) indeholdt hormonlign stoffer, som mistænkes for at medvirke til stærkt nedsat fertilitet

Og jeg kunne forsætte, så JA jeg følger nogle regler, og gør det bedste jeg kan for at give mit barn de bedste forudsætninger! Det er vel ikke anderledes end hvad forældre gjorde for 30år siden?

Anmeld

20. juni 2014

mit1barn

Profilbillede for mit1barn
små fødder sætter dybe spor.
Helt enig!!!

Jeg venter mit første barn, og har prøvet i over 2 år at blive gravid. Når jeg så kommer på arbejde og dufter af parfume spørger mine kvindlige kollegaer mg jeg har parfume på, og selvfølgelig har jeg det!

Jeg arbejder på et kontor og skal ofte til møde med potentielle kunder, også vil jeg altså gerne dufte lidt "fint."

Mit barn bliver ikke invalid af at jeg bruger parfume på mit tøj/hud eller vasker mit i tøj i parfumeret vaksemiddel og skyllemiddel.

Andre gange når jeg har været på arbejde siger mine kollegaer at kaffen vidst ikke er til gravide, og smiler derefter til mig med et blink i øjet.

Folk har SÅ travlt med alle andre end dem selv! Jeg er GRAVID ikke en eller anden multi handicappet dame, som skal have et ja eller nej til alt, lad mig nu være!!!

De fleste gravide ved jo godt at rygning, alkohol og stoffer er usundt, men derfor gør de det alligevel, og det er deres eget valg! F.eks. drak jeg i onsdag et dejligt koldt glas hvdivin, det var ikke et stort glas, men er mit barn død? Nej, mit barn tager et skade af et glas hvidvin i ny og næ.

termin 25 december 2014

Anmeld

20. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
mit1barn skriver:

Helt enig!!!

Jeg venter mit første barn, og har prøvet i over 2 år at blive gravid. Når jeg så kommer på arbejde og dufter af parfume spørger mine kvindlige kollegaer mg jeg har parfume på, og selvfølgelig har jeg det!

Jeg arbejder på et kontor og skal ofte til møde med potentielle kunder, også vil jeg altså gerne dufte lidt "fint."

Mit barn bliver ikke invalid af at jeg bruger parfume på mit tøj/hud eller vasker mit i tøj i parfumeret vaksemiddel og skyllemiddel.

Andre gange når jeg har været på arbejde siger mine kollegaer at kaffen vidst ikke er til gravide, og smiler derefter til mig med et blink i øjet.

Folk har SÅ travlt med alle andre end dem selv! Jeg er GRAVID ikke en eller anden multi handicappet dame, som skal have et ja eller nej til alt, lad mig nu være!!!

De fleste gravide ved jo godt at rygning, alkohol og stoffer er usundt, men derfor gør de det alligevel, og det er deres eget valg! F.eks. drak jeg i onsdag et dejligt koldt glas hvdivin, det var ikke et stort glas, men er mit barn død? Nej, mit barn tager et skade af et glas hvidvin i ny og næ.

Nej dit barn bliver måske ikke handicappet,  men dit barn får måske eksemproblemer, parfumeallergi eller andre allergier...men hey så dufter du da fint

Jeg er da selv fortaler for alt med måde, men at du nævner stoffer som sådan et "gravide ved det er skidt men gør det alligevel" er et meget skidt eksempel. 

Ja der er mange anbefalinger,men det er jo netop hvad det er: anbefalinger. Så må du vurdere hvad du vil risikere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.