mærkeligt at dr fødes børn i 2014

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

FF

Profilbillede for FF

jamen tag bare den liste nygravide for udleveret ..

Alt det de ikke må spise og nyde mens de venter sig ...

Den var der ikke for 30 år siden... men alligevel... så er både du og andre kommet til verden .. 

Men de er også godt at man ved mere nu! og kan beskyte barnet bedre under gravidteten og efter fødslen 

Fx alcohol, parfume,Sigaretter osv osv .... 

02.04-2013 kl 23.16 

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. juni 2014

TNBC

morfar47 skriver:

Den var der ikke for 30 år siden... men alligevel... så er både du og andre kommet til verden .. 

Det er jo ingen der bestemmer hvad man gør med sin egen krop, det er en hjælp(da alle jo ikke ved det), til hvad der kan skade barnet. 
Jeg synes da det er skønt at der er kommet mere viden omkring det. Det er jo ikke regler, du kan gøre præcis hvad du vil, om det står på en liste eller ej. Det er dit eget valg. 

Anmeld

19. juni 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78

Nu er min yngste godt nok knap 17 mdr, men er nødt til at spørge Hvilken liste????? Sådan en har jeg vist ikke fået

/ Taco78 

Anmeld

19. juni 2014

Kløver

Profilbillede for Kløver
<3 <3 At blive mor er den største gave, livet kan give en <3 <3
morfar47 skriver:

Jeg kan nu godt følge dig 

der er mange retningslinjer og fokus i dag og der kan hurtigt komme en fordømmende tone eller en fingre pegen hvis man gør tingene anderledes. 

Det er jo både godt og skidt, for mange ting er der jo en årsag til bla for at forhindre vuggedød osv. Men nogle ting kan måske også gå lidt over grænsen jeg kan nu godt følge i der er mange råd om hvad man bør og skal gøre som familie og hvad det rigtige er. med de mange ekspertudtalelser kan det også være mange forvirrende indtryk at få og give familier øget pres med den ekstra fokus der kan være 

Anmeld

19. juni 2014

Mor til Ella

Profilbillede for Mor til Ella
morfar47 skriver:

Hold da op så mange regler og love og formninger der skal til for at få børn i 2014 ....

du må ikke .... og du må ikke.... du skal huske at gøre 1000 ting på denne bestemte måde, men husk du må ikke gøre disse 1000 ting, for så går det galt ...

SLAP DOG LIGE AF .. tag det roligt og flyt fokus et helt andet sted hen ...  og så lev økologisk...

Mærkeligt at jeg og andre har fået børn og børnebørn uden alle de regler og formaninger, samt bekymringer...

slap nu lige af....

Nu er det jo bare ANBEFALINGER

Det er jo op til den enkelte kvinde hvad hun gør....

Anmeld

19. juni 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
morfar47 skriver:

Men du skriver i første indlæg, at man skal leve økologisk - det gjorde man heller ikke for 30 år siden - er det ikke en naturlig udvikling, at man er mere og mere bevidst om at passe på sig selv og leve fornuftigt, jo større viden, man får? De fleste følger vel vejledningerne i det omfang, de kan og vil - love er der da ikke tale om. 

Anmeld

19. juni 2014

L&V

morfar47 skriver:

Hold da op så mange regler og love og formninger der skal til for at få børn i 2014 ....

du må ikke .... og du må ikke.... du skal huske at gøre 1000 ting på denne bestemte måde, men husk du må ikke gøre disse 1000 ting, for så går det galt ...

SLAP DOG LIGE AF .. tag det roligt og flyt fokus et helt andet sted hen ...  og så lev økologisk...

Mærkeligt at jeg og andre har fået børn og børnebørn uden alle de regler og formaninger, samt bekymringer...

slap nu lige af....

Jeg syntes det er mere mærkeligt at der kom relativt velfungerende og sunde børn ud af 60'erne og de kommende par årtier hvor alt nærmest var tilladt og ingen tænkte ud over deres egen næsetip..

Anmeld

19. juni 2014

SandraXOXO

At vi er blevet klogere siden syttenhundrede og hvidkål hvor du fik dine børn er vidst en god ting. Vidste du at vuggedød der var meget udbredt engang næsten er væk nu? Netop fordi vi ved hvad man skal gøre og ikke gøre for at kunne undgå det? Og det samme med div sygdomme, allergier, astma osv. Du skal ikke frygte fremskridt og viden men omfavne og glæde dig over at du har oplevet det. Vores børn er trods alt fremtiden og at give dem de bedste muligheder, vil gavne os alle.

Anmeld

19. juni 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nyoprettet bruger som lige skal sørge for, at der kommer et negativt oplæg - hm hm hm

Anmeld

19. juni 2014

Kamulla

morfar47 skriver:

Man er vel blevet klogere siden dengang på hvad der er skidt... Tag f.eks. Cigaretter, dengang var det cool at ryge, og selv lægerne optrådte på reklamerne om smøger... Idag er der mange der dør pga det lort, man bliver hele tiden klogere, og den "liste" er ikke regler, men noget man kan rette sig efter hvis man har lyst, da det er bevist skadeligt på den ene eller den anden måde, jeg lever livet, men lever ikke livet med hovedet under armen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+