Fødsel startet med veer - hvornår gik vandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

Mor til Ella

Papillon skriver:

Til de af jer, hvis fødsel/fødsler er startet med veer: Hvornår gik vandet? Eller hvornår blev det taget?

Haløj

Er der sket noget hos dig endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Tystys14

Papillon skriver:

Til de af jer, hvis fødsel/fødsler er startet med veer: Hvornår gik vandet? Eller hvornår blev det taget?

Med min første havde jeg veer i seks timer, før de tog vandet for at skubbe til veerene som var ved at stoppe på det tidspunkt. (Virkede dog ikke så fik vedrop). Hun kom 10 timer senere. 

Med min lille nye, fik jeg veer og der gik en time så havde jeg presseveer, og under anden ve gik vandet, med sådan en kraft at det ramte jordemoren over det hele (alt hendes tøj blev vådt).  En ve senere (ialt tre presseveer var min datter ude. Det tog halvanden time fra første ve.

Anmeld

19. juni 2014

TbCp

Papillon skriver:

Veerne kom ca ved 21 tiden.

Vandet gik næste dag ca 13.30 og en halv time efter var min søn født. 

Anmeld

19. juni 2014

CarinaSB

Papillon skriver:

Begge gange er mit vand blevet taget .. første gang tog de vandet kl 14 og Noah er født 18.25 .. 2 gang tog de vandet kl 11 og Charlie er født kl 15.17 :)

Anmeld

19. juni 2014

Bell'star

Papillon skriver:

Mit gik da jeg var ca 5cm åben, omkring 32timer efter første ve, og ca 3 timer inden han blev født

Anmeld

19. juni 2014

M&N

Papillon skriver:

Det gik aldrig, men det blev taget 23.45 og 00.54 kom vores datter til verden

Anmeld

19. juni 2014

M (:

Papillon skriver:

Jeg fik MILDE veer ved 18-tiden og kl 21.30 var jeg 7 cm åben.

Kl 23 var jeg 10 cm åben og havde presseveer. Kl 23.10 prak JM vandet og kl 23.24 er min søn født (: 

Anmeld

19. juni 2014

ano14316

Papillon skriver:

1. Gang gik det på vej til fg, så var ca 4 cm åben..

2 gang blev der klippet på hinderne da jeg var ved at føde dem.. altså under pressefasen.. men min fødsel gik også vældig hurtig..

Anmeld

19. juni 2014

siw84

Mit vand blev taget da jeg var 5 cm åben. Ca 36 timer efter 1 ve.

Anmeld

19. juni 2014

Morgensol

Her blev vandet taget både første og anden gang. Første gang var det ca 40 min før hun kom ud. 

Anden gang tog de vandet 7.30, jeg fik presseveer 7.45 og 54 var hun ude. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.