Fødsel startet med veer - hvornår gik vandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.002 visninger
31 svar
0 synes godt om
18. juni 2014

Papillon

Til de af jer, hvis fødsel/fødsler er startet med veer: Hvornår gik vandet? Eller hvornår blev det taget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

ESV

Papillon skriver:

Til de af jer, hvis fødsel/fødsler er startet med veer: Hvornår gik vandet? Eller hvornår blev det taget?

Mit blev taget da jeg var vist nok 9 cm åben så ca 26 1/2 time efter 1 ve

Anmeld

18. juni 2014

lycly

Papillon skriver:

Her blev det taget efter 12-13 timers veer. Kort efter ankomst til fødegangen

Anmeld

18. juni 2014

Monski

Papillon skriver:

Første gang fik jeg veer 05:14 og mit vand gik 13:00 - 24 minutter efter havde jeg født

Anden gang fik jeg veer ca 23:30 mit vand gik 01:25 - og 3 minutter efter var Hjalte ude

Anmeld

18. juni 2014

sandramor

Papillon skriver:

Ved min den store startede hendes fødsel med veer om morgenen kl 8..... Hun er født kl 17.28.... De tog vandet 5 min inden hun blev født... Der kom dig ikke overvældende meget så jm mente det muligvis var gået da jeg lå i vand 

Anmeld

18. juni 2014

Karina84

Første gang gik vandet først og først derefter kom der meeeeeget stille og roligt veer...

Anden gang, jamen der havde jeg veer det meste af natten op til, de var saadan nogenlunde regelmæssige og saa stærke at jeg ikke fik meget søvn. Vandet gik om morgenen kl.7.30 og fødte kl.10.44 

Anmeld

18. juni 2014

Albertsen92

Det gik, da jeg var 7 cm åben

Anmeld

18. juni 2014

Krussedulle

Papillon skriver:

Vandet blev taget, lige inden min første og eneste presseve

Anmeld

18. juni 2014

Papillon

Tak for svarene - det er godt nok forskelligt

Anmeld

18. juni 2014

anynom

Papillon skriver:

Vandet gik da jeg var 10 cm åben - lige inden første presseve  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.