Spørgsmål ang. børnebidrag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Yurie skriver:

Uhh hun er en cheeky lille en. 
Du må fortælle hende, at hun lige kan vove på at være stædig og gå over tid 

Kan godt forstå hvis det ikke har været let. 

Krydser fingre for at hun kommer ud snart måske over weekenden.. Det ville være et dejligt vejr at blive født i.

Haha, ja hun er en frækkert allerede 

Puh nej, så godt håber jeg næsten ikke hun har det derinde, at hun vil blive der alt for længe endnu 

Jeg takker for de krydsede fingre. - Ja, det ville være et fint vejr at komme ud til 
Så jeg må nok i gang med lidt gåture for at se om ikke hun kunne overtales til at komme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

TNBC

TanyaGR skriver:

Haha, ja hun er en frækkert allerede 

Puh nej, så godt håber jeg næsten ikke hun har det derinde, at hun vil blive der alt for længe endnu 

Jeg takker for de krydsede fingre. - Ja, det ville være et fint vejr at komme ud til 
Så jeg må nok i gang med lidt gåture for at se om ikke hun kunne overtales til at komme 

Ja, det er hun. 

Hun må da have det virkelig varmt derinde, men den varme I har i Danmark Hehe.. 

Op og ned af nogle trapper, og så må du fortælle hende; Nu er det altså tid til at komme ud... Jeg vil så gerne møde dig

Har du et navn til hende endu(Hvis du vil fortælle selvfølgelig)?? 

Anmeld

19. juni 2014

mpr

Det er nu ikke fordi han ikke vil, men han tænkte at når nu jeg som enlig forsørger kan få så meget økonomisk støtte, så måske han også kunne få lidt. 

Men jeg kan godt se at det måske ikke giver så meget mening at han skulle have støtte til det. 

Du er godt klar over at du ikke har ret til ydelser som enlig bare fordi i bor hver for sig? DU må slet ikke være i et forhold hvor i ser hinanden mere end 3 gange om ugen og han intet må bidrage med.. Og så vidt jeg har hørt så slår de endnu hårdere ned på folk hvis han så også er barnets far..

Anmeld

19. juni 2014

MamaGulloev

Yurie skriver:

Ja, det er hun. 

Hun må da have det virkelig varmt derinde, men den varme I har i Danmark Hehe.. 

Op og ned af nogle trapper, og så må du fortælle hende; Nu er det altså tid til at komme ud... Jeg vil så gerne møde dig

Har du et navn til hende endu(Hvis du vil fortælle selvfølgelig)?? 

Lige præcis

Lenora skal hun hedde 

Jeg har helt forelsket mig i det navn

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

TanyaGR skriver:

Lige præcis

Lenora skal hun hedde 

Jeg har helt forelsket mig i det navn

Nårh hvor sødt. Det er der ikke mange der hedder, er der vel? Det er i hvert ikke et navn jeg hører tit. 

The cheeky little Lenora

Anmeld

19. juni 2014

MamaGulloev

Chel92 skriver:

Du er godt klar over at du ikke har ret til ydelser som enlig bare fordi i bor hver for sig? DU må slet ikke være i et forhold hvor i ser hinanden mere end 3 gange om ugen og han intet må bidrage med.. Og så vidt jeg har hørt så slår de endnu hårdere ned på folk hvis han så også er barnets far..

Vi ser så ikke hinanden meget mere end hver anden weekend og han bidrager på ingen måde til min husholdning.

Jeg ved godt at der er strammet gevaldigt op på reglerne, og jeg er meget obs på ikke at komme ud i noget socialt bedrageri.

Anmeld

19. juni 2014

MamaGulloev

Yurie skriver:

Nårh hvor sødt. Det er der ikke mange der hedder, er der vel? Det er i hvert ikke et navn jeg hører tit. 

The cheeky little Lenora

Nej det er rimelig sjældent. Jeg tror der er 3-4 stykker i danmark der hedder Lenora, så det er ikke noget man ofte støder på

Ja, cheeky little girl 

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

TanyaGR skriver:

Nej det er rimelig sjældent. Jeg tror der er 3-4 stykker i danmark der hedder Lenora, så det er ikke noget man ofte støder på

Ja, cheeky little girl 

Det er jo også dejligt, at ens barn ikke hedder hvad alle andres børn hedder. Især når man forelsker sig i det.

Ville lige smide det her link ind;  http://www.dinretshjaelp.dk/B%C3%B8rnebidrag.2600.aspx

Der kan du læse lidt om det med børnebidrag og sådan, så du ikke bliver fanget af kommunen. (Jeg mente jeg så noget, med at det var ligemeget om I var kærester eller ej, men det er forsvundet for mig) men der står også hvad han ikke må hjælpe med, for at du er enlig forsørger

Anmeld

19. juni 2014

MamaGulloev

Yurie skriver:

Det er jo også dejligt, at ens barn ikke hedder hvad alle andres børn hedder. Især når man forelsker sig i det.

Ville lige smide det her link ind;  http://www.dinretshjaelp.dk/B%C3%B8rnebidrag.2600.aspx

Der kan du læse lidt om det med børnebidrag og sådan, så du ikke bliver fanget af kommunen. (Jeg mente jeg så noget, med at det var ligemeget om I var kærester eller ej, men det er forsvundet for mig) men der står også hvad han ikke må hjælpe med, for at du er enlig forsørger

Tusind tak for linket, det vil jeg læse op på

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

TanyaGR skriver:

Tusind tak for linket, det vil jeg læse op på

Selv tak.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.