puha... og jeg som ellers er så fonuftig !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Tror altså ikke det er din mens du havde..
Man kan fra fødslen og 12uger frem bløde on and off.
Så det er jeg sikker på det er det du har oplevet..

Det har helt sikkert været min mens, for stoppede fuldstændig med at bløde efter tre uger. Det startede også som min mens altid har gjort.  

Med min første pige fik jeg det efter fire mdr, og efter første mens var den regelmæssig. Derfor det undre mig det opfører sig sådan her nu???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Nu er det 9 mrd. siden jeg fødte, og min mens er stadig ikke regelmæssig  

Efter første fødsel gik det hurtigt med at blive regelmæssigt - og nu, nu kommer det som vinden blæser. Jeg fik den første mens 3 mrd. efter fødslen, den var reglmæssig de næste 3 måneder, og så stoppede den igen... Nøj jeg var bange for en ny graviditet, og alt sagde i min krop at jeg ikke var gravid + jeg fik købt en del teste - så fredag aften i sidste uge dukkede det op igen. Jeg har aldrig i mit liv blødt SÅ meget under mens  Det var en cyklus på præcis 120 dage 

Efter min første stoppede blødningerne allerede efter 14 dage, og fik min mens efter fire mdr. Og derefter var den regelmæssig  Så det undre mig det ter sig sådan denne gang???? 

Blødte denne gang i tre uger og lidt ugen efter on and off, men så stoppede det også helt. Måske er det bare som du siger at den er ureglmæssig  Har jeg bare ikke oplevet før.

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Loan skriver:

Tjo det kan vel godt lade sig gøre, min ældste faster er født januar '64 og min far er født december '64.

Puha  Lad det ikke være mig 

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg havde første mens ca 2 mdr efter fødsel på trods af amning. Derefter kom den regelmæssigt og cyklus var som før jeg blev gravid (26 dage).

Min var også regelmæssig efter min første 30 dage, og kom første gang efter 4mdr.

Derfor det undre mig det opfører sig sådan denne gang 

Anmeld

19. juni 2014

Maja88

Anonym skriver:

Det har helt sikkert været min mens, for stoppede fuldstændig med at bløde efter tre uger. Det startede også som min mens altid har gjort.  

Med min første pige fik jeg det efter fire mdr, og efter første mens var den regelmæssig. Derfor det undre mig det opfører sig sådan her nu???

Men man kan stoppe.med at bløde helt og såbegynde igen i de 12 uger...
Så derfor tror jeg det andet

Anmeld

19. juni 2014

LJMNA

Det kan godt ske, min mens er blevet reglmæssig præcis 4 uger efter fødslen alle 3 gange.. Udover det så er der kun 11 mdr mellem mine 2 yngste..

men krydser for at det ikk sker for dig

Anmeld

19. juni 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Efter min første stoppede blødningerne allerede efter 14 dage, og fik min mens efter fire mdr. Og derefter var den regelmæssig  Så det undre mig det ter sig sådan denne gang???? 

Blødte denne gang i tre uger og lidt ugen efter on and off, men så stoppede det også helt. Måske er det bare som du siger at den er ureglmæssig  Har jeg bare ikke oplevet før.

Min mens efter min første fødsel var også regelmæssig fra dag 1 - jeg fik den godt nok først efter 9 mrd  Denne gang kommer det som vinden blæser, øv, kan det ikke bare blive regelmæssig, så har jeg da noget at forholde mig til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.