Selvom jeg godt ved det kan passe elle være sket... så tror jeg simpelthen ikke på det.
Jeg har altid tænkt mig om otte gange mere end man bør med ALT!!! selv mine to piger, var nøje planlagte og seriøst gennemtænkt, både fra min og min mans side...
Men fordi man EN gang vælger at lade fornuften ligge, så sker det her...(muligvis.)
Fødte for tre måneder siden, en vidunderlig datter, og selvfølgelig beskytter manden og jeg os når vi sexer... for to måneder siden fik jeg min mens første gang efter fødsel, trods amning. Har sex igen med manden tre fire dage efter mens er slut, hvor kondomet SPRINGER... arg... da jeg jo lige har haft mens, tænker jeg at det der med en fortrydelsespille ikke er nødvendigt...
Nu det 35 dage siden jeg har haft min mens... og pletbløder meeeeget lidt...
fuldstændig som da jeg ventede mine piger...
Kan jeg være gravid igen... (Dumt spørgsmål, selvfølgelig kan jeg være det...) men spørger allievel, hvor stor er chancen??? Kan det være fordi det kun er tre måneder siden jeg fødte, at min cyklus ikke er blevet sig selv???
Åh håber virkelig ikke jeg er gravid igen, den sidste gravidiet var meget hård, og er studerende (manden er godt nok i fast arbejd, men økonomien vil ikke kunne bære tre børn, pt.) Men er jeg gravid så må vi tage den der fra.
Må teste i morgen hvis ikke det røde snart kommer rigtigt...
Sorry måtte bare ud med det, vil ikke vende det med manden endnu, da bare det jeg siger det er muligt for ham til at falde bagover.
Anmeld