Øv hvor er det hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

stm2812

MorTilMalucca skriver:

Jamen selvfølgelig

Det er også rigtig svært. Især de dage hvor jeg dårligt nok kan gå og komme ud af sengen... Vågner tit om natten, når jeg skal vende mig, på grund af smerter i benet

Jeg har haft bækkenløsning denne gang siden uge 6, så det startede virkelig tidligt

Hold da op det er en sej omgang du er igennem så Havde du det også i første graviditet?

men nej så må det vare helt ufatteligt hårdt når du har de meget slemme dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

M&N

stm2812 skriver:

Hold da op det er en sej omgang du er igennem så Havde du det også i første graviditet?

men nej så må det vare helt ufatteligt hårdt når du har de meget slemme dage.

Ja det startede ca. i uge 23 med min datter men det var ikke ligeså slemt som denne gang og de hårde dage er virkelig hvor jeg har svært ved at komme op og i skole

Bare det at vende sig i sengen er en kamp

Men nu har jeg sommerferie - det skal nydes!!!

Anmeld

21. juni 2014

stm2812

MorTilMalucca skriver:

Ja det startede ca. i uge 23 med min datter men det var ikke ligeså slemt som denne gang og de hårde dage er virkelig hvor jeg har svært ved at komme op og i skole

Bare det at vende sig i sengen er en kamp

Men nu har jeg sommerferie - det skal nydes!!!

Årh så skal det bare rigtig nydes Rigtig god ferie til dig og håber det hjælper dig at du kan tage det lidt mere på dine præmisser det næste stykke tid

Anmeld

24. juni 2014

M&N

stm2812 skriver:

Årh så skal det bare rigtig nydes Rigtig god ferie til dig og håber det hjælper dig at du kan tage det lidt mere på dine præmisser det næste stykke tid

Tak - og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.