Øv hvor er det hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
13 svar
7 synes godt om
18. juni 2014

stm2812

Min datter på 3 år fik lige slynget ud at jeg ikke var hendes rigtige mor og hun hellere ville have hende

Er gravid med vores 2. Barn. Jeg er utrolig plaget af kvalme, opkast og træthed, så sover når jeg har mulighed for det og ligger som regel bare på sofaen ellers, da det hele er rigtig hårdt Føler i forvejen jeg virklig har svigtet hende, men nøj hvor gjorde den kommentar dog ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

Troldemommi

stm2812 skriver:

Min datter på 3 år fik lige slynget ud at jeg ikke var hendes rigtige mor og hun hellere ville have hende

Er gravid med vores 2. Barn. Jeg er utrolig plaget af kvalme, opkast og træthed, så sover når jeg har mulighed for det og ligger som regel bare på sofaen ellers, da det hele er rigtig hårdt Føler i forvejen jeg virklig har svigtet hende, men nøj hvor gjorde den kommentar dog ondt

Nåhh, ja den sved, det kan jeg godt se, men hun er 3 år og siger en masse ting hun slet ikke mener, hun er i sine følelsers vold og har garenteret den bedste mor hun kunne ønske sig

Monica

Anmeld

18. juni 2014

stm2812

Troldemommi skriver:

Nåhh, ja den sved, det kan jeg godt se, men hun er 3 år og siger en masse ting hun slet ikke mener, hun er i sine følelsers vold og har garenteret den bedste mor hun kunne ønske sig

Monica

Ja jeg ved det godt, men når man så i forvejen har dårlig samvittighed over ikke at kunne gøre som man plejer med hende, så gør den lige lidt ekstra ondt

Anmeld

18. juni 2014

Mother-love

Ja av kan godt forstå den gjorde ondt.
Jeg er selv der nu hvor min datter også er 3 og jeg er også hårdt ramt af kvalme, opkast og træthed. Så jeg har nemlig også så dårlig samvittighed over jeg simpelthen ikke har energien til at lege med min datter som jeg plejer. Og det giver også det resultat at hun virkelig prøver mig af lige pt. For når jeg siger nej siger hun bestemt ja.

Så ved lidt hvordan du har det og ville ikke gå uden at sende en din vej.

Anmeld

18. juni 2014

stm2812

Mother-love skriver:

Ja av kan godt forstå den gjorde ondt.
Jeg er selv der nu hvor min datter også er 3 og jeg er også hårdt ramt af kvalme, opkast og træthed. Så jeg har nemlig også så dårlig samvittighed over jeg simpelthen ikke har energien til at lege med min datter som jeg plejer. Og det giver også det resultat at hun virkelig prøver mig af lige pt. For når jeg siger nej siger hun bestemt ja.

Så ved lidt hvordan du har det og ville ikke gå uden at sende en din vej.

Tusind tak og du får lige et tilbage

Men ja det er bestemt ikke nemt og de lurer hurtigt af hvornår de skal prøve en af.  Hvor langt er du henne?

Anmeld

18. juni 2014

Mother-love

stm2812 skriver:

Tusind tak og du får lige et tilbage

Men ja det er bestemt ikke nemt og de lurer hurtigt af hvornår de skal prøve en af.  Hvor langt er du henne?

8+6 idag.
Og ja det gør de virkelig. Jeg synes det er så hårdt. For ikke nok med man har dårlig samvittighed over man ikke har energien til at gøre som man plejer, så har jeg også bare så dårlig samvittighed over at min lunte er ekstrem kort.

Hvor langt er du henne?

Anmeld

18. juni 2014

M&N

stm2812 skriver:

Sender lige et kram til dig! Kender selv følelsen!

Min datter er 15 måneder og vil jo gerne bæres på, det kan jeg bare ikke så ofte som jeg gerne vil. Har svær bækkenløsning - så det gør det bare rigtig svært for mig.

Men ved du hvad, hun har den bedste mor hun kunne ønske sig!!!!

Anmeld

18. juni 2014

stm2812

Mother-love skriver:

8+6 idag.
Og ja det gør de virkelig. Jeg synes det er så hårdt. For ikke nok med man har dårlig samvittighed over man ikke har energien til at gøre som man plejer, så har jeg også bare så dårlig samvittighed over at min lunte er ekstrem kort.

Hvor langt er du henne?

Ja det kender jeg godt der skal bare ingenting til og bagefter føler man sig så skide urimelig Man vil bare så gerne det hele, men kan nærmest ingenting, så ja det er bare en mega frustrerende situation. Men jeg er glad for jeg ikke er den eneste der har det sådan

Jeg er 12 uger henne.

Anmeld

18. juni 2014

stm2812

MorTilMalucca skriver:

Sender lige et kram til dig! Kender selv følelsen!

Min datter er 15 måneder og vil jo gerne bæres på, det kan jeg bare ikke så ofte som jeg gerne vil. Har svær bækkenløsning - så det gør det bare rigtig svært for mig.

Men ved du hvad, hun har den bedste mor hun kunne ønske sig!!!!

Hvor var det sødt sagt. Tusind tak, det hjælper lidt

Årh nej det er ikke nemt så det må være utrolig hårdt for dig når hun ikke er større og du render rundt med de smerter Så skal jeg da ikke brokke mig

Hvor længe har du døjet med det?

Anmeld

19. juni 2014

M&N

stm2812 skriver:

Hvor var det sødt sagt. Tusind tak, det hjælper lidt

Årh nej det er ikke nemt så det må være utrolig hårdt for dig når hun ikke er større og du render rundt med de smerter Så skal jeg da ikke brokke mig

Hvor længe har du døjet med det?

Jamen selvfølgelig

Det er også rigtig svært. Især de dage hvor jeg dårligt nok kan gå og komme ud af sengen... Vågner tit om natten, når jeg skal vende mig, på grund af smerter i benet

Jeg har haft bækkenløsning denne gang siden uge 6, så det startede virkelig tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.