Kloster skriver:
Hej Sanne.
Jeg vil IKKE lyde kritisk ell mistroisk!!
Men men men... Er I nu helt sikre på, I skal have en hun NU i en lejlighed??
Var det ikke dig, der før har skrevet om, at snart skal flytte i hus?? Det kan også være, jeg forveksler dig med en anden...
Du skriver, at I har læst/vil læse meget om det at have en hund. Men det at have hund i en lejlighed, er ikke altid sagen.
Langt de fleste hunde, har et STORT aktivitetsniveau... OGSÅ små hunde.
Små hunde er faktisk tit mere aktive og gøende end store hunde er.
Jeg tænker ikke så meget i pengene, men på selve hundens velfærd.
Og jeg er HELT sikker på, I giver hunden kærlighed og omsorg. Men hvad med aktiviteter, træning og tid de næste 10-15 år?
Min mand er hundetræner i DcH og vi har draget meget erfaring af hans læredom ang hunde.
Håber IKKE du tager det som negativt. Er ikke ment negativt.
Venlig hilsen
Kloster
hej Kloster
Ja vi er helt sikkere på det skal være nu vi skal have vi flyttede ind i vores lejlighed fordi vi aftalte med vores udlejer at vi kunne have hund men sidst vi hvade fundet en lille sød hun måtte vi lige pludselig ikke have en af ligevel...
vi er helt sikkre på det er det rigtig tidspunkt osse så den kan nå at vende sig til ose enden vi finder hus og skal flytte (vi ved godt dyr ikke syntes det er så sjovt at flytte men nu går jeg hjemme og har tid til at hygge mig med den og lærer den at kender der går jo nok osse 1års tiden ende vi kan flytte herfra... (vi vlæger at få hund selvom vores udlejer siger nej men så skulle have ikke have sagt at vi måtte da vi sagde ja til lejligheden)
ang aktivitetsniveau tror vi ikke det blive noget problem vi har masser af parker og vand rund om os og vi går selv mange ture. når vi flytte vil den jo bare muligheder for at være ude hele dagen...
ang lejlighed så er den jo ikke helt lille så der er masse af plads til vovsen hvis den vil lege vores katte benytter gerne pladsen til at lege og slås...
vores størrste problem er vores hunkat som vi ved ikke er så godt til hund men hun har osse kun set kenny (min svigerforældres hund han bor osse i lejlighed en formel 1) men hun skal nok lærer det er jeg helt sikker på vores hankat bliver der nok ikke nogen problemer med bare han får mad så han glad;)
det skal selvfølgelig være den helt rigtige hund og ikke bare den første og den bedste vi skal have fundet den hunde race som vi syntes passer bedste til os.
håber du kan bruge det...
sanne
Anmeld