Bryder mig ikke så godt om babyspark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2014

MetteS81

Jeg elsker at mærke at lillemanden hygger sig derinde og er aktiv, men han er tilgengæld MEGET mere livlig end da jeg ventede min datter. Der kommer nogle kraftige spark og bevægelser, og af og til føles det heller ikke så rart...så kan godt følge dig lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

*Mor Til Albert*

MetteS81 skriver:

Jeg elsker at mærke at lillemanden hygger sig derinde og er aktiv, men han er tilgengæld MEGET mere livlig end da jeg ventede min datter. Der kommer nogle kraftige spark og bevægelser, og af og til føles det heller ikke så rart...så kan godt følge dig lidt 

Min baby ligger på en sådan måde her til morgen, at det føles som om at den sparker ned imod min...... Ja.... Tisser.. Som om at der kommer stød nede i min tisser. 

Anmeld

18. juni 2014

Clisolka

*Heidi* skriver:

Min baby ligger på en sådan måde her til morgen, at det føles som om at den sparker ned imod min...... Ja.... Tisser.. Som om at der kommer stød nede i min tisser. 

Så kan det være baby har fødderne ned mod dit underliv - det havde min mindste det meste af graviditeten, en underlig følelse og kan være møgubehageligt til tider 

Men jeg ææææælskede hvert sekund jeg kunne mærke dem - lillebror dog dobbelt så aktiv som storesøster  Ihh jeg savner det lidt 

Anmeld

18. juni 2014

Annemette07

*Heidi* skriver:

Puha, jeg håber ikke at jeg er underlig. Jeg bryder mig bare ikke om fornemmelsen når min baby bevæger sig i min mave. Jeg kan ikke forklare hvorfor?? 

Andre der har det sådan?

Jeg synes også det føltes ubehageligt trods det jo er gode tegn. Først omkring 30+ synes jeg det var bedre. Lige indtil det gik ud over ribbene i siden ;-)

Anmeld

18. juni 2014

Babybrain

Er glad for at høre, at jeg ikke er den eneste, der har Alien associationer. Så er det ikke bare fordi, at jeg er mærkelig 

Glæder mig trods alt til jeg begynder at mærke liv, men nogen gange, hvis jeg tænker alt for meget over det, så virker det lidt uhyggeligt, at der er "noget levende" inde i mig. 

Anmeld

18. juni 2014

*Mor Til Albert*

Babybrain skriver:

Er glad for at høre, at jeg ikke er den eneste, der har Alien associationer. Så er det ikke bare fordi, at jeg er mærkelig 

Glæder mig trods alt til jeg begynder at mærke liv, men nogen gange, hvis jeg tænker alt for meget over det, så virker det lidt uhyggeligt, at der er "noget levende" inde i mig. 

Lige præcis! Jeg skal heller ikke tænke for meget over det, for så bliver jeg skør. 

Anmeld

18. juni 2014

Anonymo

*Heidi* skriver:

Puha, jeg håber ikke at jeg er underlig. Jeg bryder mig bare ikke om fornemmelsen når min baby bevæger sig i min mave. Jeg kan ikke forklare hvorfor?? 

Andre der har det sådan?

Jeg havde det på samme måde, det kan godt virke ubehageligt og indimellem gøre ondt i sær når de bliver større 

Anmeld

18. juni 2014

MetteS81

*Heidi* skriver:

Haha, ja det har jeg også prøvet, det er ikke så rart 

Anmeld

18. juni 2014

A&F

Jeg er 33+5 og synes også at det kan være "irriterende", men samtidig livsbekræftende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.