Bryder mig ikke så godt om babyspark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
18 svar
1 synes godt om
17. juni 2014

*Mor Til Albert*

Puha, jeg håber ikke at jeg er underlig. Jeg bryder mig bare ikke om fornemmelsen når min baby bevæger sig i min mave. Jeg kan ikke forklare hvorfor?? 

Andre der har det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

san

Sådan havde jeg det inden jeg blev gravid, bare tanken om at der var noget levende inde i maven som kunne bevæg sig puha :-) men nu er det ikke noget bedre end at mærke min lille gut derinde.. Hvor langt er du?? 

Anmeld

18. juni 2014

mortilsilke

Jeg har prøvet det 4 gange nu (weeee!) og jeg føler hver gang at jeg får nærmest.. Et hurtigt sidestik? Og synes faktisk ikke det er sjovt når det sker, men lige efter bliver jeg bare glad for at hun giver tegn på at hun er i live

Anmeld

18. juni 2014

*Mor Til Albert*

san skriver:

Sådan havde jeg det inden jeg blev gravid, bare tanken om at der var noget levende inde i maven som kunne bevæg sig puha :-) men nu er det ikke noget bedre end at mærke min lille gut derinde.. Hvor langt er du?? 

Jeg er 20+1. 

Mens det står på synes jeg at det er ubehageligt, men når der bliver ro derinde igen, så bliver jeg glad nok for så ved jeg at der er liv. Tror det hele bunder i, at det er ukontrollerbart for mig. At bevægelserne sker uden min indblanding og så bliver jeg sådan lidt ej-der-er-noget-i-min-mave-agtigt. Jeg kommer hele tiden til at tænke på Alien-serien. Meget trist. 

Anmeld

18. juni 2014

Vivienne

*Heidi* skriver:

Puha, jeg håber ikke at jeg er underlig. Jeg bryder mig bare ikke om fornemmelsen når min baby bevæger sig i min mave. Jeg kan ikke forklare hvorfor?? 

Andre der har det sådan?

Jeg havde det præcist på samme måde, da han først gik i gang med at sparke. Det har han gjort sådan rigtigt siden uge 22.

Nu elsker jeg hans spark, og nyder hver og en Begynder også at savne dem, når han sover og er rolig

Tror det er en meget normal følelse man har, som førstegangsfødende.

Anmeld

18. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min veninde fandt det også ubehageligt i starten. Det er jo nyt, og en virkelig speciel følelse. Med tiden, blev hun glad for det, og nu hvor han er 4mdr, savner hun lidt hans hyggelige mosleri derinde så jrg tror det er meget normalt til at starte med

Anmeld

18. juni 2014

Frk.S

Jeg elsker det! 

Eller det vil sige nu, hvor hun er ved at være stor og stærk, så kan det da godt være ubehageligt når hun virkelig mosler til derinde. Og når hun så falder til ro igen, så er det jo bare dejligt at man har mærket at der er gang i hende. 

Men ja, det er da lidt freaky, at der er noget der bevæger sig inde i maven. 

Anmeld

18. juni 2014

LinLin

Nu er det 3. Baby i maven jeg mærker sparke men jeg bryder mig stadig ikke om, når det er omkring navlen den er i forvejen ved at poppe ud - hun behøver ikke hjælpe til

Lige bortset fra det - elsker jeg at mærke hende prøver også at skubbe til hende og nogle gange "svarer" hun med et gen-puf!

Jeg er 24+1...

Anmeld

18. juni 2014

Isabella_mor

Jeg synes også det er skønt. Lidt alienagtigt, men skønt  

Anmeld

18. juni 2014

Trekløver(:

Jeg husker det som det bedste i hele verden Det er så livsbekræftende, men jeg kender en som var bange for at mærke liv, men da hun havde mærket den lille i en måneds tid, så synes hun bare det var fantastisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.