VenterVanessa skriver:
Hejsa.
Jeg er efterhånden sikken på at jeg har nok tøj i str 56, derfor har jeg begivet mig videre til str 62 og 68.
Jeg ligger lige billeder ud af det der indtil videre er i 62/68, og ville høre hvad i mere synes man skulle skaffe??
Det er meget svært at sige, om der er alt rigeligt eller alt for lidt

men hvis det var mig, ville jeg nok ikke købe mere før du har født, og hun kommer til størrelserne. Som andre skriver, er der nogle børn der vokser så hurtigt, at de nærmest kun bruger en størrelse i en uge. Andre børn (som min egen datter) har ikke helt så travlt. Min datter fylder 7 måneder i dag, og kan stadig passe noget i 56, men ellers bruger hun 62/68 og noget i 74. Du kan heller ikke vide, om du får en datter med lang overkrop, eller lange ben, eller hvad det nu kan være

min datter har altid været meget slank men med lange ben, så heldragter har hun aldrig rigtig kunne bruge, da de stumpede på benene. Bukser har der kun været nogle enkelte mærker hun overhovedet kunne holde oppe. Og der gik hun fra str. 50 til 68 (sprang 2 størrelser over)

jeg havde også en masse tøj inden hun kom til verden, da vi havde arvet utrolig meget. Og har da også brugt rigtig meget af det tøj, men når først man har født, finder man ud af, hvilke mærker der er super til ens barn og hvilke der bestemt ikke er gode

her har jeg næsten aldrig brugt en kjole, da det bare ikke er pænt til hende. Og desuden har jeg fået et meget varmt barn, som næsten altid har det varmt. Hun skal kun have 1 lag tøj på. Andre børn skal have flere lag = bruger mere tøj.
Så det er virkelig svært at afgøre på forhånd

men hvor er det sødt det du har købt