Er det nok? Mange billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2014

M&J87

VenterVanessa skriver:

Hejsa.
Jeg er efterhånden sikken på at jeg har nok tøj i str 56, derfor har jeg begivet mig videre til str 62 og 68.
Jeg ligger lige billeder ud af det der indtil videre er i 62/68, og ville høre hvad i mere synes man skulle skaffe??

Jeg købte også brugt, da baby kom ud, fik han det aldrig på da jeg hellere ville give ham det nye og købe nyt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

LilleChelle

AAAAAAAAALT for meget :p 

Anmeld

18. juni 2014

Matuk

Hvis du skulle komme til at mangle noget, har vi stort sommerudsalg. 

http://matuk.dk/babytoej-udsalg

Jeg vil anbefale, at du køber heldragter. De er super praktiske til de helt små. 

Anmeld

18. juni 2014

lineog4

Jeg må indrømme jeg tror ikke du når at få brugt det hele

Det er så skønt at købe når man har baby i armene ved hvordan hun ser ud, hvad hun ser sød ud i osv. Så med alt det du har ville jeg gemme glæden ved at købe til hun er kommet ud i armene....

Anmeld

18. juni 2014

Karla

VenterVanessa skriver:

Hejsa.
Jeg er efterhånden sikken på at jeg har nok tøj i str 56, derfor har jeg begivet mig videre til str 62 og 68.
Jeg ligger lige billeder ud af det der indtil videre er i 62/68, og ville høre hvad i mere synes man skulle skaffe??

Det er meget svært at sige, om der er alt rigeligt eller alt for lidt men hvis det var mig, ville jeg nok ikke købe mere før du har født, og hun kommer til størrelserne. Som andre skriver, er der nogle børn der vokser så hurtigt, at de nærmest kun bruger en størrelse i en uge. Andre børn (som min egen datter) har ikke helt så travlt. Min datter fylder 7 måneder i dag, og kan stadig passe noget i 56, men ellers bruger hun 62/68 og noget i 74. Du kan heller ikke vide, om du får en datter med lang overkrop, eller lange ben, eller hvad det nu kan være min datter har altid været meget slank men med lange ben, så heldragter har hun aldrig rigtig kunne bruge, da de stumpede på benene. Bukser har der kun været nogle enkelte mærker hun overhovedet kunne holde oppe. Og der gik hun fra str. 50 til 68 (sprang 2 størrelser over) jeg havde også en masse tøj inden hun kom til verden, da vi havde arvet utrolig meget. Og har da også brugt rigtig meget af det tøj, men når først man har født, finder man ud af, hvilke mærker der er super til ens barn og hvilke der bestemt ikke er gode her har jeg næsten aldrig brugt en kjole, da det bare ikke er pænt til hende. Og desuden har jeg fået et meget varmt barn, som næsten altid har det varmt. Hun skal kun have 1 lag tøj på. Andre børn skal have flere lag = bruger mere tøj.

Så det er virkelig svært at afgøre på forhånd men hvor er det sødt det du har købt

Anmeld

18. juni 2014

Karina84

Enig med Lineog4 og de andre... Hold op der er meget, haha butikkerne har jo ogsaa aabent efter du har født 

F.eks. hagesmækker, med den første brugte vi en del saa tænkte at vi hellere matte have lidt klar til lillesøster... Men vi har ikke brugt en eneste, hun salver meget meget lidt og nærmest aldrig, heller ikke naar hun har skullet ha tænder...

Huer synes jeg ogsaa du har al rigeligt af 

Altsaa man kan jo vaske... 

De vokser saa hurtigt og ofte saa er det faktisk lidt trist at pakke noget rigtig sødt og dejligt tøj væk, som de kun lige har naaet at have paa et par gange  Og ja, saadan har jeg faktisk haft det med begge unger, især i de mindre størrelser, da de vokser saa hurtigt ud af det... 

Anmeld

19. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Du har i hvert fald mere end vi har haft brug for til vores datter som er 1½ år nu og var gylpebarn. F.eks. har hun i hele hendes liv kun haft 2 elefanthuer, 2 bøllehatte og 2 strikkede huer, og det har været rigeligt. Af overtøj har vi ca. det samme som dig, men en af dragterne har stort set ikke været brugt og er nu for lille.

Jeg ville ikke købe mere nu, da jeg synes det er meget hyggeligt at købe nyt til min datter og som en anden skriver er det lidt trist at sidde og pakke det søde tøj væk, som barnet næsten ikke fik brugt. Min datter er først næsten lige kommet i str. 74, så hvis du begynder at købe ind til næste str., kan det være, at tøjet først kommer i brug, når barnet er over 1 år, så jeg synes det er lidt tidligt at købe ind til det.

Anmeld

19. juni 2014

modesty

VenterVanessa skriver:

Hejsa.

Lad mig sige det sådan her: Hvis du får tvillinger, behøver du ikke at købe ekstra tøj. 

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

VenterVanessa skriver:

Hejsa.

Det er virkelig meget tøj. Jeg troede vi havde meget, men vi har ikke engang så meget i den størrelse, som også ville være for småt nu. Lizzie bliver 4måneder på onsdag og er allerede oppe i 6-9måneder, og har brugt 3måneder, siden hun var omkring 1½ måned, så vi ville slet ikke have fået brugt alt det der tøj. 

Du skal ikke købe mere i de størrelser, overhovedet ikke og vent med at køb mere til hun er født. For ellers kommer du måske til at stå med alt for meget, du slet ikke får brugt. 

Anmeld

19. juni 2014

Clisolka

Hoooold da op du har meget 

Lad være med at køb mere i de str. og vent til hun er født, for meget af det får man slet ikke brugt  Er der noget du mangler, så en tur ud med barnevognen og købe det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.