Er det nok? Mange billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
20 svar
8 synes godt om
17. juni 2014

mortilsilke

Hejsa.
Jeg er efterhånden sikken på at jeg har nok tøj i str 56, derfor har jeg begivet mig videre til str 62 og 68.
Jeg ligger lige billeder ud af det der indtil videre er i 62/68, og ville høre hvad i mere synes man skulle skaffe??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

M&N

VenterVanessa skriver:

Hejsa.
Jeg er efterhånden sikken på at jeg har nok tøj i str 56, derfor har jeg begivet mig videre til str 62 og 68.
Jeg ligger lige billeder ud af det der indtil videre er i 62/68, og ville høre hvad i mere synes man skulle skaffe??

Pyh, ja- synes du har rigeligt

De vokser så hurtigt ud af de små størrelser...

Anmeld

17. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Der er da mere end rigeligt!!! Hahaha  Husk nu at butikkerne også har åbent efter du har født det er altså brandærgeligt at købe en masse fint tøj, og så noget af det slet ikke bliver brugt. Min sprang fx næsten str 68 over. Det var dælme ikke meget han nåede at bruge af det.  

Anmeld

17. juni 2014

Mor til F

VenterVanessa skriver:

Hejsa.

Hold da op!  Du har godt nok meget tøj, til den lille Tror ikke du behøver mere.

Anmeld

17. juni 2014

mortilsilke

Jamen, det er nemlig noget jeg har købt for den sølle sum af 1500kr af en anden online, og så er der selvfølgelig også lige lidt nyt som ikke er med på billederne, men tænker at jeg måske skal købe mere i 68? Eller skal jeg købe større?
Vil gerne have så meget tøj hjem inden som muligt, ved ikke helt hvorfor

Anmeld

17. juni 2014

mortilsilke

Har nemlig fået af vide at jeg skal skaffe mig flere lang ærmet bodys og heldragter (oktober barn), ved bare ikke helt hvor mange L/Æ body'er der er brug for...

Anmeld

17. juni 2014

L&V

VenterVanessa skriver:

Jamen, det er nemlig noget jeg har købt for den sølle sum af 1500kr af en anden online, og så er der selvfølgelig også lige lidt nyt som ikke er med på billederne, men tænker at jeg måske skal købe mere i 68? Eller skal jeg købe større?
Vil gerne have så meget tøj hjem inden som muligt, ved ikke helt hvorfor

Jeg ville ik købe mere for du kan risikere at hun kun bruger det en lille månede eller mindre også er det bare surt at stå der med en masse..

Men hvis der er noget bestemt du mangler så har jeg en helt masse, så sig endelig til

Anmeld

17. juni 2014

B&J

Sikke en masse dejligt tøj.. det eneste jeg kan se mangler lidt af er nogle flere body stokke dem havde jeg rigtig mange af fordi det kunne jo være uheldet var ude med tis eller tynd mave osv. men også bare alm brug

Anmeld

17. juni 2014

jojomama

Ej, der er da slet ikke nok tøj! 

o0(ironi kan forekomme)0o

Anmeld

17. juni 2014

Elgaard73

Jeg syntes at der er rigeligt. De vokser altså så hurtigt i de første 3-4 størrelser....Og der findes jo også vaskemaskiner... Hvis du gerne vil ud og købe mere, ville jeg nok begynde at købe i næste størrelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.