underligt spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2014

Læreren

fru holm skriver:

Har læst den grundigt igennem.. og der står at man gerne må bruge det hvis det er i forbindelse med lægen.. men ringer lige til dem i dag. Så kan jeg lige høre ad en gang til  

Er ret sikker på at der står at man ikke må bruge indføringshylster hvis man er gravid, men skal bruge fingeren til at stikke den ind. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

fru holm

Læreren skriver:

Er ret sikker på at der står at man ikke må bruge indføringshylster hvis man er gravid, men skal bruge fingeren til at stikke den ind. 

Har snakket med min læge siden.. og hun siger at jeg gerne må bruge det.. som hun sagde du må jo også gerne have sex

Anmeld

20. juni 2014

Astrid1984

Som de andre siger, må man ikke bruge det hylster, når man er gravid. Fik jeg både at vide af lægen og på apoteket.

Anmeld

21. juni 2014

Mama2012

fru holm skriver:

Tusinde tak for svar. 

Får sådan noget med et indføringshylster..det er simpelhen træls.

Du må ikke bruge indføringshylsteret, når du er gravid, men ellers virker det som det plejer 

Jeg blev anbefalet noget bedøvende gel af min læge Xylokain, som man kan smøre med, hvis kløen bliver for træls... Det er noget man også bruger efter fødsel til sting, der er ømme og myggestik, så det er ikke farligt  Men det hjælper rigtig godt!!! Og så vask i kogt vand, hvis det er muligt.

Anmeld

21. juni 2014

fru holm

Mama2012 skriver:

Du må ikke bruge indføringshylsteret, når du er gravid, men ellers virker det som det plejer 

Jeg blev anbefalet noget bedøvende gel af min læge Xylokain, som man kan smøre med, hvis kløen bliver for træls... Det er noget man også bruger efter fødsel til sting, der er ømme og myggestik, så det er ikke farligt  Men det hjælper rigtig godt!!! Og så vask i kogt vand, hvis det er muligt.

Forstår bare ikke min læge siger jeg gerne må så....

Anmeld

21. juni 2014

anjo01

fru holm skriver:

Forstår bare ikke min læge siger jeg gerne må så....

Mener også at det står i indlægssedlen at man ikke må bruge hylstret hvis man er gravid. Nå, men jeg havde nok valgt at bruge fingeren, nu når der er så mange der kommenterer på at man ikke må. Så er du i hvert fald på den sikre side

Anmeld

21. juni 2014

L&V

Du må ikke bruge indføringshylster uanset hvad din læge siger. Man ka ik sammenligne sex og at bruge sådan et hylster da det ene er med noget fleksibelt og ja det er det andet jo så ikke. 

Så brug fingeren. Men hvis det er udvendigt ka jeg heller ik se hva du ska med et indføringshylster

Anmeld

21. juni 2014

Hugoline.

Canesten 6dages stikpille-kur og creme er det eneste der hjælper her. Indføringshysler er no-go!

Anmeld

21. juni 2014

Anonymo

fru holm skriver:

Ved godt det er lidt privat.. men er nød til at spørge...

Er der andre der har fået svamp i de første mdr af jeres graviditet? 

Hvilket medicin har i fået? 

Ja, jeg havde lidt i starten, brugte den grønne intimsæbe og pludselig var det hurtigt væk og kom aldrig igen 

Anmeld

22. juni 2014

fru holm

SandraJN skriver:

Ja, jeg havde lidt i starten, brugte den grønne intimsæbe og pludselig var det hurtigt væk og kom aldrig igen 

Jeg klør heller ikke mere.. overvejer lige at stoppe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.