underligt spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
19 svar
7 synes godt om
16. juni 2014

fru holm

Ved godt det er lidt privat.. men er nød til at spørge...

Er der andre der har fået svamp i de første mdr af jeres graviditet? 

Hvilket medicin har i fået? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

ano14316

Det er helt normalt at få svamp når man er gravid.. Du Jan behandle med canesten...

Anmeld

17. juni 2014

fru holm

Tusinde tak for svar. 

Får sådan noget med et indføringshylster..det er simpelhen træls.

Anmeld

17. juni 2014

Sandratoft

fru holm skriver:

Ved godt det er lidt privat.. men er nød til at spørge...

Er der andre der har fået svamp i de første mdr af jeres graviditet? 

Hvilket medicin har i fået? 

Jeg døjede meget med det og canesten hjælp slet ikke. Jeg fik en pille kur hos lægen og siden har der ikke været noget

Husk at du ikke må bruge indføringshylster når du er gravid, tror der står noget om det i indlægssedlen 

Anmeld

17. juni 2014

fru holm

Sandratoft skriver:

Jeg døjede meget med det og canesten hjælp slet ikke. Jeg fik en pille kur hos lægen og siden har der ikke været noget

Husk at du ikke må bruge indføringshylster når du er gravid, tror der står noget om det i indlægssedlen 

Har læst den grundigt igennem.. og der står at man gerne må bruge det hvis det er i forbindelse med lægen.. men ringer lige til dem i dag. Så kan jeg lige høre ad en gang til  

Anmeld

17. juni 2014

Sandratoft

fru holm skriver:

Har læst den grundigt igennem.. og der står at man gerne må bruge det hvis det er i forbindelse med lægen.. men ringer lige til dem i dag. Så kan jeg lige høre ad en gang til  

Må man bruge indføringshylster hvis det er i forbindelse med lægen? Det forstår jeg ikke helt 

Anmeld

17. juni 2014

fru holm

Sandratoft skriver:

Må man bruge indføringshylster hvis det er i forbindelse med lægen? Det forstår jeg ikke helt 

Nej.. heller ikke mig.. har læst flere steder man ikke må få en pille kur.. men jeg ringer lige til hende her kl 8.. nu har vi kæmpet i 3,5 år.. med at få barn.. så det skal sku ikke gå galt nu når det endelig har lykkedes.. 

Anmeld

17. juni 2014

fru holm

Sandratoft skriver:

Jeg er ikke hysterisk hvis jeg ringer til lægen igen vel?

Anmeld

17. juni 2014

Sandratoft

fru holm skriver:

Nej.. heller ikke mig.. har læst flere steder man ikke må få en pille kur.. men jeg ringer lige til hende her kl 8.. nu har vi kæmpet i 3,5 år.. med at få barn.. så det skal sku ikke gå galt nu når det endelig har lykkedes.. 

God ide med at ringe altså du må gerne bruge canesten, men så skal du sætte pillen op med en finger, da indføringshylsteret kan beskadige livmoderhalsen. Tillykke med graviditeten, dejligt Det er lykkedes efter så lang tid  

Jeg blødte en del mens jeg havde svamp, fordi mine slimhinder blev så sarte. Bare lige en bonus info hvis nu du skulle pletbløde, så du ikke starter med at gå helt i panik  

Anmeld

17. juni 2014

fru holm

Sandratoft skriver:

God ide med at ringe altså du må gerne bruge canesten, men så skal du sætte pillen op med en finger, da indføringshylsteret kan beskadige livmoderhalsen. Tillykke med graviditeten, dejligt Det er lykkedes efter så lang tid  

Jeg blødte en del mens jeg havde svamp, fordi mine slimhinder blev så sarte. Bare lige en bonus info hvis nu du skulle pletbløde, så du ikke starter med at gå helt i panik  

Tusinde tak.. mit sidder uden på.. gør ikke ondt når jeg tisser eller noget svier bare når jeg tørre mig.. så kan ikke forstå jeg skal have noget så langt op... 

Men nu ringer jeg og så skriver jeg lige seere hvad hun siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.