HJÆLP! skal lave en facebook side til eksamen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2014

aarhusmor

Du har nogle gode grund ideer. Det ser bare lidt rodet ud.
Kan foreslå dig at lave et printscreen af en FB gruppe og i Paint skifte billeder ud og tekst - så har du den rette opsætning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

LMK

En landing page er virkelig "et must" for en god facebook side. Når profiler kommer forbi et firma's facebookside, er det ikke altid let at se hvad firmaet har at tilbyde. Dette kan en landing page hjælpe med. Er selv i fuld gang med at lave én til min egen facebookside.

Her er lidt billeder af forskellige bud på "landing pages":

https://www.google.dk/search?q=facebook+landing+page&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=rWehU921OuriywOjtYCABg&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=600

Pøj pøj med projektet!

Anmeld

18. juni 2014

bobbles

aarhusmor skriver:

Du har nogle gode grund ideer. Det ser bare lidt rodet ud.
Kan foreslå dig at lave et printscreen af en FB gruppe og i Paint skifte billeder ud og tekst - så har du den rette opsætning.

Det er ikke en mulighed for mig da jeg ikke er særlig god til It

Anmeld

18. juni 2014

bobbles

LMK skriver:

En landing page er virkelig "et must" for en god facebook side. Når profiler kommer forbi et firma's facebookside, er det ikke altid let at se hvad firmaet har at tilbyde. Dette kan en landing page hjælpe med. Er selv i fuld gang med at lave én til min egen facebookside.

Her er lidt billeder af forskellige bud på "landing pages":

https://www.google.dk/search?q=facebook+landing+page&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=rWehU921OuriywOjtYCABg&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=600

Pøj pøj med projektet!

Det er alt for teknisk til mig det kan jeg desværre ikke finde ud af. Og forstår hellere ikke ordet landing page men tak for hjælpen

Anmeld

18. juni 2014

serinasmor

bobbles skriver:

Øh hvilke spørgsmål?

Længere oppe i tråden indlæg nr 3 mener jeg

Anmeld

18. juni 2014

LMK

bobbles skriver:

Det er alt for teknisk til mig det kan jeg desværre ikke finde ud af. Og forstår hellere ikke ordet landing page men tak for hjælpen

Det er faktisk bare et forside billede som fortæller lidt om firmaet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.