Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du har nogle gode grund ideer. Det ser bare lidt rodet ud.Kan foreslå dig at lave et printscreen af en FB gruppe og i Paint skifte billeder ud og tekst - så har du den rette opsætning.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
En landing page er virkelig "et must" for en god facebook side. Når profiler kommer forbi et firma's facebookside, er det ikke altid let at se hvad firmaet har at tilbyde. Dette kan en landing page hjælpe med. Er selv i fuld gang med at lave én til min egen facebookside.Her er lidt billeder af forskellige bud på "landing pages": https://www.google.dk/search?q=facebook+landing+page&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=rWehU921OuriywOjtYCABg&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=600Pøj pøj med projektet!
aarhusmor skriver: Du har nogle gode grund ideer. Det ser bare lidt rodet ud.Kan foreslå dig at lave et printscreen af en FB gruppe og i Paint skifte billeder ud og tekst - så har du den rette opsætning.
LMK skriver: En landing page er virkelig "et must" for en god facebook side. Når profiler kommer forbi et firma's facebookside, er det ikke altid let at se hvad firmaet har at tilbyde. Dette kan en landing page hjælpe med. Er selv i fuld gang med at lave én til min egen facebookside.Her er lidt billeder af forskellige bud på "landing pages": https://www.google.dk/search?q=facebook+landing+page&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=rWehU921OuriywOjtYCABg&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=600Pøj pøj med projektet!
bobbles skriver: Øh hvilke spørgsmål?
Øh hvilke spørgsmål?
bobbles skriver: Det er alt for teknisk til mig det kan jeg desværre ikke finde ud af. Og forstår hellere ikke ordet landing page men tak for hjælpen
Det er alt for teknisk til mig det kan jeg desværre ikke finde ud af. Og forstår hellere ikke ordet landing page men tak for hjælpen
Det er faktisk bare et forside billede som fortæller lidt om firmaet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128