HJÆLP! skal lave en facebook side til eksamen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
15 svar
3 synes godt om
16. juni 2014

bobbles

ja vi har HTH som opgave i eksamen. skal op i dansk. og vi har fået af vide vi skal lave en facebook side og jeg arbejder i HTH. Problemet er bare at vi ikke må lave en fiktiv facebook side da det er ulovligt. Jeg har lavet dette indtil videre og er overhovedet ikke tilfreds giver snart op har i nogen gode råd til hvordan man kan lave en god side?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

mor88

bobbles skriver:

ja vi har HTH som opgave i eksamen. skal op i dansk. og vi har fået af vide vi skal lave en facebook side og jeg arbejder i HTH. Problemet er bare at vi ikke må lave en fiktiv facebook side da det er ulovligt. Jeg har lavet dette indtil videre og er overhovedet ikke tilfreds giver snart op har i nogen gode råd til hvordan man kan lave en god side?

Hvad har du lavet det med? Og hvad kræver de af opgaven?

Anmeld

16. juni 2014

serinasmor

bobbles skriver:

hmmm

Hvad er det du gerne vil lave ?

Hvad tænker du at facebooksiden skal bruges til?

Har siden et formål?

Hvad ville du gerne kunne lave?

Hvad skal de første 3 opslag være?

Hvilken effekt tænker du, det vil have?

Hvordan ville du få følgere?

(måske er disse spørgsmål for videregående socialemedier)

Anmeld

16. juni 2014

bobbles

mor88 skriver:

Hvad har du lavet det med? Og hvad kræver de af opgaven?

hvad mener du? har de fleste billeder fra google af

Anmeld

16. juni 2014

mor88

bobbles skriver:

Hvad mener du så med at i ikke må lave en fiktiv side? Har du lavet en side på FB?

Anmeld

16. juni 2014

mor88

bobbles skriver:

Hvad er det for en udd du tager? Er det indenfor salg? Eller markedsføring? Hvad fokuserer de på ved bedømmelse af projektet?

Anmeld

17. juni 2014

bobbles

for at besvare alle på en gang. går på handelsskolen og ved at tage en handel og kontor uddannelse.. Vi skal lave en facebook side da selve opgaverne handler om at virksomheder er meget på de sociale medier ( Læs: Facebook).

Har lavet det lidt om, lavet dette i word hvordan ser det ud?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juni 2014

bobbles

bobbles skriver:

for at besvare alle på en gang. går på handelsskolen og ved at tage en handel og kontor uddannelse.. Vi skal lave en facebook side da selve opgaverne handler om at virksomheder er meget på de sociale medier ( Læs: Facebook).

slet ingen der har nogen meninger?

Anmeld

18. juni 2014

serinasmor

bobbles skriver:

Synes det ser ok ud ... Måske skal alle tekstrammerne være facebookblå ... Kan man have tekst under coverbilledet ? Ellers placér det ovenpå som du jo har tænkt... Placeringen af de forskellige facebookfelter kan man ikke rigtigt styre som facebookadmin - hvis de sidder som på facebook er det vel fint ...

Du har ikke svaret på nogle ad mine spørgsmål - du behøver heller ikke svare mig.. men tænk over det til eksamen

Anmeld

18. juni 2014

bobbles

serinasmor skriver:

Synes det ser ok ud ... Måske skal alle tekstrammerne være facebookblå ... Kan man have tekst under coverbilledet ? Ellers placér det ovenpå som du jo har tænkt... Placeringen af de forskellige facebookfelter kan man ikke rigtigt styre som facebookadmin - hvis de sidder som på facebook er det vel fint ...

Du har ikke svaret på nogle ad mine spørgsmål - du behøver heller ikke svare mig.. men tænk over det til eksamen

Øh hvilke spørgsmål?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.