et-ønske skriver:
Først - ro på
Jeg fik pks i Skejby den 26/5 og kom på y1 - der var på stuerne tøj til mor og barn/børn, samt bleer også til mor og barn
og dyne fik de små med fra operationsgangen. Jeg havde fuld forplejning på afdelingen - men ja der er begrænsninger på hvor meget man må tage, men der er mad morgen/middag/aften og eftermiddagsmad - derudover er der frugt og gulerødder
Jeg havde taget alt med, det lignede nærmest at vi flyttede ind
havde også juice, mad og slik med - og kom til at tage det meste med hjem igen, dog ikke juicen
Jeg synes det værste var at skulle vente lang tid på personalets hjælp!!
Held og lykke 
Tak for dit svar! Det er meget oplysende
Og tak for "ro på" - det behøver jeg, for jeg kan slet ikke gennemskue Skejbys "regler og metoder" men alle fødsler er selvfølgelig forskellige.
Det lyder godt at det er til at få mad hvis alt andet glipper. Og bleer havde jeg helt glemt! Tror vi havde dem med sidst, men det er jo igen meget rart at de er på hospitalet for en sikkerheds skyld.
Var du på afdeling Y eller hvad det hedder? Afsnit Y? Og hvor mange dage?
For mig var det værste at personalet var så p*sse sure, stort set alle sammen. Og nogen hjælp var de overhovedet ikke, så vi var lykkelige for at komme hjem. Desuden var de meget dårlige til at give hinanden beskeder, så man blev forstyrret nogle gange fordi de ikke havde fået besked om at kateter var fjernet mv. Lidt træls når baby og selv lige er faldet i søvn!
Men synes da sådan set det lyder udmærket med faciliteter. Og tøj, det vil jeg selvfølgelig helst tage med til mig og barnet, men det er rart at vide at det ikke er en kæmpe ulykke hvis man skal være der flere dage.
Anmeld