Sandratoft skriver:
Er din mand ikke med derude? Så kan han jo hente noget mens dit kejsersnit bliver forberedt eller han kan suse ned efter noget lige efter det er overstået
Ellers får i vel besøg af jeres forældre/svigerforældre, de kan da have noget med til jer? Det regner vi da med at høre om de gider 
Tjekkede også lige patienthotellet ud, det ser da ud til at moderen får fuld forplejning på patienthotellet? eller ser jeg fejl?
Patienthotellets restaurant er for patienter og pårørende.
Frokostbuffet kr. 84.00
Aftenbuffet kr. 92.00
Børn fra 3 - 12 år ½ pris
Fra 0 - 3 år gratis
Priser per døgn for overnatning incl. moms:
Én forældre indlagt på hotellet sammen med et indlagt barn, inkl.morgenbuffet | Gratis |
| Én medindlagt forældre til barn på Intensiv, inkl. morgenbuffet | Gratis |
| 2. forældre til barn på Intensiv, inkl. morgenbuffet | 265.00 |
| Pårørende i samme værelse som patienten, inkl. morgenbuffet | 265.00 |
| Pårørende i eget værelse,inkl. morgenbuffet | 590.00 |
| Ekstra opredning til pårørende, inkl. morgenbuffet | 265.00 |
Ordinært barselsophold for mor og nyfødt barn, inkl. fuld forplejning | Gratis |
Pårørende i samme værelse som mor og nyfødt barn, inkl. morgenbuffet | 265.00 |
| Barn/søskende 0 - 1 år. | 50.00 |
| Barn/søskende 1 - 12 år, inkl. morgenbuffet | 185.00 |
Tror du har ret i at det er gratis på hotellet. Men jeg bliver desværre ikke tilbudt patienthotel, medmindre jeg rent faktisk når at dø denne gang, eller der opstår andre komplikationer.
Der er desværre ikke tid til at hente noget.
Som jeg forstår pks så er man "i kø" så længe der er akutte ks og de forbereder ks så hurtigt at han ikke ville kunne nå det og han skal jo selv skifte tøj hvis han skal være med på operationsstuen.
Glæder mig til at høre hvad jm siger.
Men kigger lige nærmere på listen. Sidst jeg fødte var jeg selv indlagt i over et døgn inden, og der sørgede vi selvfølgelig selv for mad, men der var jo heller ikke noget akut eller nogen farlig situation som sådan. Tænker det er lidt anderledes med et mere eller mindre "ambulant" ks.
Jeg vil nødigt vente til vi får besøg, da det ikke lige ligger i kortene. Man bliver jo smidt hjem senest 24 timer efter ks når det ikke er første gang og det er kun mine forældre der bor nogenlunde i nærheden og de skal jo passe mine børn. Så tænker mest at vi enten skal spise meget gammel mad, eller også skal jeg faste inden ks og derefter indtil jeg som minimum har forladt opvågningen. Og det lyder altså ret hårdt 
Anmeld