Ingen liv endnu :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2014

L&V

Frk_Louise skriver:

Jeg er idag i uge 19+2 og har stadig ikke mærket liv. Jeg er ihvertfald ikke 100% sikker. Jeg synes det er rigtig svært at mærke om det bare er maven, der rumler lidt eller om det er de "bobler", som alle snakker om.

Er egentlig ved at blive lidt bekymret, men det er måske meget normalt? Synes bare jeg har hørt så mange sige: "Når du mærker det, er du slet ikke i tvivl".. Og det er jeg altså, så gad vide om jeg overhovedet har mærket det?

Skal gudskelov til MD scanning om en uge, så der kan jeg da få svar! 

Er jeg i min ret til at være bekymret eller er jeg bare pylret? 

Med den første mærkede jeg først noget i uge 22 og med nr 2 i uge 24 så der er slet ingen grund til panik det er helt normalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

Frk_Louise

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Med den første mærkede jeg først noget i uge 22 og med nr 2 i uge 24 så der er slet ingen grund til panik det er helt normalt.

Fik at vide hos jordemoderen, at jeg kunne forvente bobler/brusen i uge 16. Spark indimellem i uge 20 og så skulle jeg kunne mærke liv/spark hver dag fra uge 24.. 

Tror måske hun havde skruet mine forventninger lidt i vejret 

Anmeld

16. juni 2014

L&V

Frk_Louise skriver:

Fik at vide hos jordemoderen, at jeg kunne forvente bobler/brusen i uge 16. Spark indimellem i uge 20 og så skulle jeg kunne mærke liv/spark hver dag fra uge 24.. 

Tror måske hun havde skruet mine forventninger lidt i vejret 

Ja det ku godt lyde sådan. Var os mega frustreret 2. Gang for alle sagde man mærkede den lille tidligere men nej moderkagen lagde ud ad så mærkede intet og puha jeg var nervøs.

Anmeld

16. juni 2014

Frk_Louise

Ja det ku godt lyde sådan. Var os mega frustreret 2. Gang for alle sagde man mærkede den lille tidligere men nej moderkagen lagde ud ad så mærkede intet og puha jeg var nervøs.

Ja, for man bliver nemlig nervøs!  Især første gang.. Aner jo ikke hvordan det føles, når baby sparker.. Selvom alle sætter ord på det og prøver at forklare det, forstår jeg det nok ikke helt, før jeg selv har mærket det.

Anmeld

16. juni 2014

L&V

Frk_Louise skriver:

Ja, for man bliver nemlig nervøs!  Især første gang.. Aner jo ikke hvordan det føles, når baby sparker.. Selvom alle sætter ord på det og prøver at forklare det, forstår jeg det nok ikke helt, før jeg selv har mærket det.

Det er os svært at forklare hvordan det føles og ja selv 1år efter min søn er kommet til verdenen føles det stadig til tider som om han sparker der inde he he

Anmeld

16. juni 2014

FrkRaarup

Frk_Louise skriver:

Jeg er idag i uge 19+2 og har stadig ikke mærket liv. Jeg er ihvertfald ikke 100% sikker. Jeg synes det er rigtig svært at mærke om det bare er maven, der rumler lidt eller om det er de "bobler", som alle snakker om.

Er egentlig ved at blive lidt bekymret, men det er måske meget normalt? Synes bare jeg har hørt så mange sige: "Når du mærker det, er du slet ikke i tvivl".. Og det er jeg altså, så gad vide om jeg overhovedet har mærket det?

Først efter uge 25 SKAL du mærke liv hver dag.

Anmeld

16. juni 2014

Matuk

Frk_Louise skriver:

Jeg mærkede ikke liv før hen i uge 22. Og du er ikke i tvivl når du mærker liv. 

Anmeld

16. juni 2014

AnthonsMor

Frk_Louise skriver:

Jeg var 22+ da jeg mærkede liv første gang

Så umiddelbart tænker jeg det er normalt

Måske du også har moderkagen til at ligge ud mod maveskindet som jeg havde

Anmeld

16. juni 2014

Frk_Louise

Det er os svært at forklare hvordan det føles og ja selv 1år efter min søn er kommet til verdenen føles det stadig til tider som om han sparker der inde he he

Hehe, hvor sjovt 

Din krop prøver nok at fortælle dig noget 

Anmeld

16. juni 2014

Frk_Louise

AnthonsMor skriver:

Jeg var 22+ da jeg mærkede liv første gang

Så umiddelbart tænker jeg det er normalt

Måske du også har moderkagen til at ligge ud mod maveskindet som jeg havde

Må prøve at spørge ad til scanning på mandag 

Men så vidt jeg kan læse mig frem til, er der ingen grund til bekymring. Ikke endnu ihvertfald  Åh, håber ikke jeg blir sån en pyller mor! Stakkels barn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.