Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Marts<3 skriver: Er IKKE racist(er halv afrikanere), men hold op hvor er det irriterende at der er så mange muslimske navne på listen. Man skal virkelig bruge energi på at lede efter et "normalt" navn...
Er IKKE racist(er halv afrikanere), men hold op hvor er det irriterende at der er så mange muslimske navne på listen. Man skal virkelig bruge energi på at lede efter et "normalt" navn...
ja... vil faktisk give dig ret... jeg er meget til de rigtig gamle danske navne... og det er rigtig svært at koncentrere sig om at finde og plukke dem ud imellem... måtte give op da jeg blev ved at få hovedpine af at kigge på den hjemmeside
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kit skriver: I filmen "rolemodel" er der et pigenavn Esplen. Sødt, specielt og aner ikke om det kan godkendes i dk, men det er da tæt på espen
I filmen "rolemodel" er der et pigenavn Esplen. Sødt, specielt og aner ikke om det kan godkendes i dk, men det er da tæt på espen
ja det er tæt på espen... men er ik sikker på hvordan man helt udtaler det
Kay skriver: tak har nuppet dem jeg bedst kan li og skrevet på listen
tak har nuppet dem jeg bedst kan li og skrevet på listen
Fedt! Altid ret med lidt nyt inspiration.
Kay skriver: ja... var jo overbevist om at vi skulle havde en dreng denne gang... så jeg havde forelsket mig i drengenavnet espen... og vi kan ikke finde et pige navn... og så tænkte jeg at i gamle dage "opfandt" man pigenavne ud af drenge navne... som bodil, hansine osv... men så tænker jeg er der et pige navn der ligger sådan på espen?? eller kan man lave et?? eller er der et andet pigenavn i samme stil?? nogle med nogle fede ideer??
ja... var jo overbevist om at vi skulle havde en dreng denne gang... så jeg havde forelsket mig i drengenavnet espen...
og vi kan ikke finde et pige navn...
og så tænkte jeg at i gamle dage "opfandt" man pigenavne ud af drenge navne... som bodil, hansine osv... men så tænker jeg er der et pige navn der ligger sådan på espen?? eller kan man lave et?? eller er der et andet pigenavn i samme stil??
nogle med nogle fede ideer??
Espella?
Esperina?
Espenia?
Espy?
Jeg synes ikke, der er noget i vejen med at lave et nyt pigenavn du af Espen. Der er jo gammel tradition for den slags, og der er jo en stadig udskiftning af gamle navn, som bliver glemt, til fordel for nye navn - og de må jo starte et sted....
Kay skriver: ja det er tæt på espen... men er ik sikker på hvordan man helt udtaler det
Pigent skriver: Jeg synes Estelle og Esther er to fine navne, som ikke bliver alt for specielle Espen, kan jo også staves Esben, så hvad med de herIbenBenedictePennyPenelopeOgså fik jeg øje på pigenavnet Aspen, ved ikke hvordan det skal udtales
Jeg synes Estelle og Esther er to fine navne, som ikke bliver alt for specielle Espen, kan jo også staves Esben, så hvad med de herIbenBenedictePennyPenelopeOgså fik jeg øje på pigenavnet Aspen, ved ikke hvordan det skal udtales
Ja det kan også staves med b og er heller ikke fordi jeg kun leder efter navne med es først bare samme klang akti
Kit skriver: Es-plen ??Også en sjov film , den kan anbefales, hvis man er til komedier.
Es-plen ??Også en sjov film , den kan anbefales, hvis man er til komedier.
Den må jeg se så
Ciss skriver: Espella? Esperina? Espenia? Espy? Jeg synes ikke, der er noget i vejen med at lave et nyt pigenavn du af Espen. Der er jo gammel tradition for den slags, og der er jo en stadig udskiftning af gamle navn, som bliver glemt, til fordel for nye navn - og de må jo starte et sted....
Tak for input tænker også at det er værd at. Bygge videre på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128