Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Hvad skal Felix' lillesøster hedde? Vi har faktisk mange kriterier, men navneforslag der ikke helt opfylder dem er stadig velkomne - kun én stavemåde- samme udtalelse på dansk/engelsk (tilnærmelsesvist)- ikke for langt- ikke sammensatte navne- ingen æ, ø og åKom frisk!
Hvad skal Felix' lillesøster hedde? Vi har faktisk mange kriterier, men navneforslag der ikke helt opfylder dem er stadig velkomne - kun én stavemåde- samme udtalelse på dansk/engelsk (tilnærmelsesvist)- ikke for langt- ikke sammensatte navne- ingen æ, ø og åKom frisk!
Felix og...
Amy
Amanda
Bianca
Sarah
Sofie
Miranda
Sally
Maria
Winnie
Laura
Sasha
Celine
Daisy
...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har en Felix, og hvis han på et tidspunkt får en søster, bliver det en Lilje, Livia eller Sofia
Felix og..
Emily
Ellen
Isabella
Bella
Nomi
Barbara
Norma
Leonore
Alba
Stella
Mia
Carla
Julie
Lisa
Lea
:-)
Maja
Mie
Er jeg helt vild med
SummaSummarum skriver: Felix og... Amy Amanda Bianca Sarah Sofie Miranda Sally Maria Winnie Laura Sasha Celine Daisy ...
Tak for dine forslag.
LiLyKa skriver: Vi har en Felix, og hvis han på et tidspunkt får en søster, bliver det en Lilje, Livia eller Sofia
Hvor pudsigt Vi har Olivia på listen, men netop igår sagde jeg til min mand, at man jo også kan fjerne O'et, så det bliver til Livia Tak for dine forslag!
christiane2100 skriver: Felix og.. Emily Ellen Isabella Bella Nomi Barbara Norma Leonore Alba Stella Mia Carla Julie Lisa Lea :-)
Alba og Carla kan jeg faktisk også rigtig godt lide! Tak for dine forslag!
NV skriver: Lea Maja Mie Daisy Er jeg helt vild med
Tak for dine forslag! Jeg kan rigtig godt lide Maja og Lea, men de er bare for "brugte" for mig
AnneBJ skriver: Hvor pudsigt Vi har Olivia på listen, men netop igår sagde jeg til min mand, at man jo også kan fjerne O'et, så det bliver til Livia Tak for dine forslag!
Sjovt Så engang ( måske 10 år siden) en svensk krimi, hvor der på pigeværelsets dør stod Livia, har bare elsket det siden. Min (kommende) mand er dog mere til Lilje, det kan jeg også vildt godt lide
AnneBJ skriver: Tak for dine forslag! Jeg kan rigtig godt lide Maja og Lea, men de er bare for "brugte" for mig
Hvad med
Evi og Ea ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128