Jeres første symptomer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2014

Anonymo

minime911 skriver:

Hej
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad jeres første symptomer var
Jeg har selv rigtig mange spændinger i mine bryster og lidt i underlivet, men vil rigtig gerne høre hvad jeres var

Jeg havde ingen symptomer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

Clisolka

minime911 skriver:

Hej
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad jeres første symptomer var
Jeg har selv rigtig mange spændinger i mine bryster og lidt i underlivet, men vil rigtig gerne høre hvad jeres var

Ondt i brysterne, oppustethed, lettere menssmerter, kvalme, træthed - 1 x positiv test og en omgang forkølelse i første graviditet. 

Anden graviditet havde jeg ingen symptomer de første 14 dage andet end en positiv graviditetstest 

Anmeld

16. juni 2014

minime911

Clisolka skriver:

Ondt i brysterne, oppustethed, lettere menssmerter, kvalme, træthed - 1 x positiv test og en omgang forkølelse i første graviditet. 

Anden graviditet havde jeg ingen symptomer de første 14 dage andet end en positiv graviditetstest 

Hvordan vist du så du var gravid ?

Anmeld

16. juni 2014

Lililili

Næseblod 

Anmeld

17. juni 2014

Mmy87

Jeg vidste ikke jeg var gravid før uge 5-6 stykker (meget uregelmæssig mens). Og det der fik mig til at tænke der kunne være noget, var at jeg havde haft ømme bryster on/off i et par uger, og mens lign. murren i underlivet, men uden mens. Normalvis vil det kun være et par dage op til, men dette fortsatte, og så en dag hvor jeg tænkte over at det var underligt at der ikke kom nogen mens, testede jeg Så kom trætheden. Inden jeg havde testet positiv havde min stakkels kæreste fået et møgfald på min fødselsdag fordi han ikke var stået op og lavet morgenmad til mig. Var SÅ gal, men nu kan vi kun grine af det, for det var mit første hormon udbrud Men stakkels ham da det stod på. 

Anmeld

17. juni 2014

Clisolka

minime911 skriver:

Hvordan vist du så du var gravid ?

2. gang? Tjaaa jeg gik over tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.