Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
minime911 skriver: HejJeg kunne godt tænke mig at vide hvad jeres første symptomer varJeg har selv rigtig mange spændinger i mine bryster og lidt i underlivet, men vil rigtig gerne høre hvad jeres var
HejJeg kunne godt tænke mig at vide hvad jeres første symptomer varJeg har selv rigtig mange spændinger i mine bryster og lidt i underlivet, men vil rigtig gerne høre hvad jeres var
Jeg havde ingen symptomer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ondt i brysterne, oppustethed, lettere menssmerter, kvalme, træthed - 1 x positiv test og en omgang forkølelse i første graviditet.
Anden graviditet havde jeg ingen symptomer de første 14 dage andet end en positiv graviditetstest
Clisolka skriver: Ondt i brysterne, oppustethed, lettere menssmerter, kvalme, træthed - 1 x positiv test og en omgang forkølelse i første graviditet. Anden graviditet havde jeg ingen symptomer de første 14 dage andet end en positiv graviditetstest
Næseblod
Jeg vidste ikke jeg var gravid før uge 5-6 stykker (meget uregelmæssig mens). Og det der fik mig til at tænke der kunne være noget, var at jeg havde haft ømme bryster on/off i et par uger, og mens lign. murren i underlivet, men uden mens. Normalvis vil det kun være et par dage op til, men dette fortsatte, og så en dag hvor jeg tænkte over at det var underligt at der ikke kom nogen mens, testede jeg Så kom trætheden. Inden jeg havde testet positiv havde min stakkels kæreste fået et møgfald på min fødselsdag fordi han ikke var stået op og lavet morgenmad til mig. Var SÅ gal, men nu kan vi kun grine af det, for det var mit første hormon udbrud Men stakkels ham da det stod på.
minime911 skriver: Hvordan vist du så du var gravid ?
Hvordan vist du så du var gravid ?
2. gang? Tjaaa jeg gik over tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128