Jeres første symptomer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2014

Chevro

minime911 skriver:

Grunden til jeg spørger er at, mine bryst vorter er helt vildt ømme og kan næste ikke have bluse på for det gør så ondt.
Og har helt vildt spændinger i maven om aften, men er meget nervøs for at tage en test for vil ikke skuffes

Er du gået over tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

Chevro

minime911 skriver:

Grunden til jeg spørger er at, mine bryst vorter er helt vildt ømme og kan næste ikke have bluse på for det gør så ondt.
Og har helt vildt spændinger i maven om aften, men er meget nervøs for at tage en test for vil ikke skuffes

Jeg har en masse forskellige ting i kroppen, som bare er sære.. og idag er det ca, 68 dage siden sidste mins' 1. dag

Men jeg har testet en del gange, og den forbliver negativ.

Anmeld

15. juni 2014

minime911

Chevro skriver:

Jeg har en masse forskellige ting i kroppen, som bare er sære.. og idag er det ca, 68 dage siden sidste mins' 1. dag

Men jeg har testet en del gange, og den forbliver negativ.

Nu er det sådan at jeg er stoppet med p-sprøjte for 3 mdr siden og ved ikke hvornår jeg får det igen ?
Men har før prøvet og stoppe med det, men der havde jeg det slet ikke sådan, og kæresten og jeg arbejder på livet løs.
Men vil bare ikke skuffes hvis den nu ikke er positiv

Anmeld

15. juni 2014

Chellie

minime911 skriver:

Nu er det sådan at jeg er stoppet med p-sprøjte for 3 mdr siden og ved ikke hvornår jeg får det igen ?
Men har før prøvet og stoppe med det, men der havde jeg det slet ikke sådan, og kæresten og jeg arbejder på livet løs.
Men vil bare ikke skuffes hvis den nu ikke er positiv

Meget forståeligt Men, det er jo lidt, enten sidder den der, eller også gør den ikke... Og hvis den ikke gør, bliver du jo ikke mere gravid af at vente med at teste? Men hvis du er gået over tid, burde en test jo kunne vise, hvilken vej vinden blæser..  Jeg  for to streger!!

Anmeld

16. juni 2014

minime911

Chellie skriver:

Meget forståeligt Men, det er jo lidt, enten sidder den der, eller også gør den ikke... Og hvis den ikke gør, bliver du jo ikke mere gravid af at vente med at teste? Men hvis du er gået over tid, burde en test jo kunne vise, hvilken vej vinden blæser..  Jeg  for to streger!!

Må gøre det imorgen, og hvis lige så snart jeg ved noget
Og kan begynde og mærke mine bryster er ved og blive ømme ude i siden, det er som om det kommer lige så stille og roligt

Anmeld

16. juni 2014

Babybrain

Mine første symptomer var ømme bryster og øget tissetrang. Og så var kaffen begyndt at lugte og smage underligt.

Dernæst kom træthed og oppustethed. 

for en positiv test i morgen.

Anmeld

16. juni 2014

modesty

Hej
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad jeres første symptomer var
Jeg har selv rigtig mange spændinger i mine bryster og lidt i underlivet, men vil rigtig gerne høre hvad jeres var

Ømme bryster og kvalme.  Fra uge 7 og cirka til uge 12.

Vil dog sige at dine symptomer lige så vel kunne tyde på at din menstruation er på vej - bare så du ikke bliver alt for skuffet hvis den ikke er der.

Anmeld

16. juni 2014

minime911

modesty skriver:

Ømme bryster og kvalme.  Fra uge 7 og cirka til uge 12.

Vil dog sige at dine symptomer lige så vel kunne tyde på at din menstruation er på vej - bare så du ikke bliver alt for skuffet hvis den ikke er der.

Ja har jeg også tænkt, det er nemlig derfor jeg ikke rigtig har lyst til og teste
Men har ikke haft det sådan før når jeg skulle ha min mens

Anmeld

16. juni 2014

minime911

Men hvis jeg nu køre ned og henter en test kan jeg så godt teste nu selvom jeg har tisset engang i dag ?

Anmeld

16. juni 2014

Mor1986

minime911 skriver:

Men hvis jeg nu køre ned og henter en test kan jeg så godt teste nu selvom jeg har tisset engang i dag ?

Ja det kan du sagtens gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.