Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
minime911 skriver: Grunden til jeg spørger er at, mine bryst vorter er helt vildt ømme og kan næste ikke have bluse på for det gør så ondt.Og har helt vildt spændinger i maven om aften, men er meget nervøs for at tage en test for vil ikke skuffes
Grunden til jeg spørger er at, mine bryst vorter er helt vildt ømme og kan næste ikke have bluse på for det gør så ondt.Og har helt vildt spændinger i maven om aften, men er meget nervøs for at tage en test for vil ikke skuffes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chevro skriver: Jeg har en masse forskellige ting i kroppen, som bare er sære.. og idag er det ca, 68 dage siden sidste mins' 1. dag Men jeg har testet en del gange, og den forbliver negativ.
Jeg har en masse forskellige ting i kroppen, som bare er sære.. og idag er det ca, 68 dage siden sidste mins' 1. dag Men jeg har testet en del gange, og den forbliver negativ.
minime911 skriver: Nu er det sådan at jeg er stoppet med p-sprøjte for 3 mdr siden og ved ikke hvornår jeg får det igen ? Men har før prøvet og stoppe med det, men der havde jeg det slet ikke sådan, og kæresten og jeg arbejder på livet løs. Men vil bare ikke skuffes hvis den nu ikke er positiv
Nu er det sådan at jeg er stoppet med p-sprøjte for 3 mdr siden og ved ikke hvornår jeg får det igen ? Men har før prøvet og stoppe med det, men der havde jeg det slet ikke sådan, og kæresten og jeg arbejder på livet løs. Men vil bare ikke skuffes hvis den nu ikke er positiv
Meget forståeligt Men, det er jo lidt, enten sidder den der, eller også gør den ikke... Og hvis den ikke gør, bliver du jo ikke mere gravid af at vente med at teste? Men hvis du er gået over tid, burde en test jo kunne vise, hvilken vej vinden blæser.. Jeg for to streger!!
Chellie skriver: Meget forståeligt Men, det er jo lidt, enten sidder den der, eller også gør den ikke... Og hvis den ikke gør, bliver du jo ikke mere gravid af at vente med at teste? Men hvis du er gået over tid, burde en test jo kunne vise, hvilken vej vinden blæser.. Jeg for to streger!!
Mine første symptomer var ømme bryster og øget tissetrang. Og så var kaffen begyndt at lugte og smage underligt.
Dernæst kom træthed og oppustethed.
for en positiv test i morgen.
HejJeg kunne godt tænke mig at vide hvad jeres første symptomer varJeg har selv rigtig mange spændinger i mine bryster og lidt i underlivet, men vil rigtig gerne høre hvad jeres var
Ømme bryster og kvalme. Fra uge 7 og cirka til uge 12.
Vil dog sige at dine symptomer lige så vel kunne tyde på at din menstruation er på vej - bare så du ikke bliver alt for skuffet hvis den ikke er der.
modesty skriver: Ømme bryster og kvalme. Fra uge 7 og cirka til uge 12. Vil dog sige at dine symptomer lige så vel kunne tyde på at din menstruation er på vej - bare så du ikke bliver alt for skuffet hvis den ikke er der.
minime911 skriver: Men hvis jeg nu køre ned og henter en test kan jeg så godt teste nu selvom jeg har tisset engang i dag ?
Men hvis jeg nu køre ned og henter en test kan jeg så godt teste nu selvom jeg har tisset engang i dag ?
Ja det kan du sagtens gøre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128