Kontanthjælp og fabriksny bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2014

Kløver

Jeg tror godt de kan så snart afbetalingsordningen har givet 10.000 i friværdi i bilen, hvos det kan gavne økonomien, men er ikke sikker. Tror også det er forskelligt hvor stramme de er, i de forskellige kommuner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg tror godt de kan så snart afbetalingsordningen har givet 10.000 i friværdi i bilen, hvos det kan gavne økonomien, men er ikke sikker. Tror også det er forskelligt hvor stramme de er, i de forskellige kommuner 

det må da være 20.000 når jeg er gift og ikke ejer bilen alene?

men mindre detalje, håber bare de lader os beholde den.
Har ikke indtryk af de er så strikse i vores kommune

Anmeld

15. juni 2014

Mom2

Anonym skriver:

Vi spurgte til det, da jeg røg på kh, da jeg har en kronisk syg mand og derfor ikke kan undvære vores bil. Jeg fik at vide, at så længe vi ikke ejer bilen så tæller den ikke med i ens formue. Til gengæld kan de, hvis de er strenge gå ind og se på, hvad du har af dyre smykker, solbriller mv.

Anmeld

16. juni 2014

Kløver

Anonym skriver:

Det ved jeg så ikke noget om, prøvede bare at hjælpe

hvis du er i tvivl og vil være 100% er det måske bedst at snakke med kommunen, de kan jo give et endeligt svar i lige netop din sag så risikerer i ikke en grim overraskelse eller bekymre jer uden årsag  

Anmeld

16. juni 2014

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Vi spurgte til det, da jeg røg på kh, da jeg har en kronisk syg mand og derfor ikke kan undvære vores bil. Jeg fik at vide, at så længe vi ikke ejer bilen så tæller den ikke med i ens formue. Til gengæld kan de, hvis de er strenge gå ind og se på, hvad du har af dyre smykker, solbriller mv.

Det eneste dyre jeg ejer udover er min iphone 5 som jeg ikke engang kan få 2000 for pga den er lidt i stykker så det gør de bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.