*Heidi* skriver:
Jeg føler bare, at det er lidt sent at skrive en SMS til hende nu. Det er jo sket, men det har ihvertfald lært mig noget vigtigt; at jeg ikke bryder mig om at alle rører min mave. 
Jeg synes ikke at det er for sent. Det kan jo være at hun tænker sig om en ekstra gang næste gang hun møder en gravid, dig eller en anden.
Jeg kan huske at jeg også syntes at det var lidt grænseoverskridende at folk skulle røre hele tiden, men fandt mig i det. Da jeg var gravid første gang spurgte en af mine kollegaer om han ikke måtte prøve at scanne mig (arbejder i landbruget, hvor vi bruger scannere til søerne) og der måtte jeg erkende at der gik min grænse.
Jeg synes aldrig at det er for sent at melde ud at man føler at ens grænse er blevet overskredet.
Min eksmands kusine arbejdede i min datters bh og hun nåede at melde nyheden om vores skilsmisse til hendes mor før vi havde fortalt det til andre end vores datter og bh (i tilfælde af en evt reaktion) og der tog jeg fat i hende et par dage senere, da jeg ikke kunne leve med at hun havde overskredet min grænse på den måde, og jeg fik derved en forløsning på min frustration i stedet for at være indebrændt på hende de næste mange gange vi skulle ses.
Anmeld