Hjælp til pigenavn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2014

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Holly! Elsker det navn :-)

Ja jeg bliver også mere og mere vild med det for hver dag
Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

Anonym trådstarter

Clgh skriver:

De er begge søde, men Hollie 

De er nemlig søde begge 2 Så tak fordi du ville svare! Det er lidt "rart" at se hvad andre folk ville vælge

Anmeld

15. juni 2014

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Jeg har stemt Hollie. Jeg elsker det navn og synes ikke det er for engelsk og ikke noget der er tvivl om hvordan man siger det (dansk eller engelsk udtale som der kan være på andre engelske navne).

Lijle var engang for mange år siden mit favoritnavn til en pige da lijlen også er min yndlings blomst. Det er det dog ikke mere. Jeg er bare mest til navne der slutter på a, det er mere mig. Et af de eneste navne jeg er vild med der slutter på e er Mynthe.

Lidt forslag:

My
Viola
Vigga
Sigga
Fiona
Flora
Noa
Nova
Nora
Agnes
Alina
Elvira
Felina
Felia
Feluca
India
Lucia
Lucca
Melia
Meluka
Ofelia
Noomi
Naomi
Selma
Wilma

Ja Hollie udtales faktisk rimelig ens på både dansk og engelsk Så har ikke rigtigt tænkt så meget på det som et engelsk navn
Sikke en masse gode forslag
Kan egentlig også ret gode lide Flora, Sigga, Nora og Wilma!

Anmeld

15. juni 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

To forskellige piger i mit hoved. Lilje er en meget feminin, prinsesse pige. Holly er mere krøltop man ikke helt ved hvor er.
Ville selv ikke vælge en af de to, men de er begge søde. Men vil smide Molly ind som jeg bedre kan lide end holly (måske fordi mine børn går meget i hollys og så ville det være for søgt )

Molly er også et godt navn, det lægger jeg lige i hatten Kan godt lide dine eksempler, så måske vi må vente til baby kommer og se om det er en krøltop eller ej Tak for svar i hvert fald

Anmeld

15. juni 2014

Anonym trådstarter

Louise <3 Isabella skriver:

Hollie

Lilje for mig er ikke et navn, ellers skulle det være Lily/Lilly/Lilli.

Tak for svar! Den tanke har også haft strejfet mig, altså om folk ville tænke som dig. Man vil nok meget nemt forbinde det med en plante til start - om det så er godt eller dårligt ved jeg ikke lige

Anmeld

15. juni 2014

Louise H.

Anonym skriver:

Tak for svar! Den tanke har også haft strejfet mig, altså om folk ville tænke som dig. Man vil nok meget nemt forbinde det med en plante til start - om det så er godt eller dårligt ved jeg ikke lige

Det er jo meget individuelt. Man vender sig jo til hvad folk hedder og vælger i at hun skal hedde lilje er jeg sikker på at hun ikke kan hedde andet

Min kæreste hedder hans.
Det tog også noget tid for mig af vende mig til det. Der er jo ikke mange unge der hedder hans i dag

Anmeld

15. juni 2014

Lunae

Anonym skriver:

Tak for svar! Ja det kan du da egentlig nok have ret i, det havde jeg faktisk ikke tænkt så meget over Det med navne er bare ikke så nemt igen

Det er super svært med navne! Vi har selv en Camille herhjemme! Er vild med naturnavne!

Anmeld

15. juni 2014

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Det er super svært med navne! Vi har selv en Camille herhjemme! Er vild med naturnavne!

Årh det er også et super flot navn! :-D

Anmeld

16. juni 2014

Pigent

Anonym skriver:

Hej de damer :-)

Da vi ikke ved hvad vi venter os har vi nu fået styr på drengenavnet, men hvilket pigenavn ville I vælge? Vi har muligvis fundet 2 vi begge kan lide! Men hvilket ville I vælge hvis I skulle og hvorfor-hvorfor ikke?

Kom gerne med andre bud hvis I lyster ;-) Vi kan godt lide dem lidt korte, og at det ikke er for populært :-)

Venlig hilsen

Lilje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.