Hjælp til pigenavn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.480 visninger
18 svar
3 synes godt om
15. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej de damer :-)

Da vi ikke ved hvad vi venter os har vi nu fået styr på drengenavnet, men hvilket pigenavn ville I vælge? Vi har muligvis fundet 2 vi begge kan lide! Men hvilket ville I vælge hvis I skulle og hvorfor-hvorfor ikke?

Kom gerne med andre bud hvis I lyster ;-) Vi kan godt lide dem lidt korte, og at det ikke er for populært :-)

Venlig hilsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

Mor til F

Jeg har stemt på Lilje, da jeg synes det er et sødt og lidt anderledes navn til en pige er rigtig glad for sommer og blomster, så det er jo et perfekt navn. Desuden er liljen,  min kærestes yndlings blomst 

Ellers kan jeg godt lide navnet Viola eller Mynte

Anmeld

15. juni 2014

Lunae

Anonym skriver:

Da vi ikke ved hvad vi venter os har vi nu fået styr på drengenavnet, men hvilket pigenavn ville I vælge? Vi har muligvis fundet 2 vi begge kan lide! Men hvilket ville I vælge hvis I skulle og hvorfor-hvorfor ikke?

Kom gerne med andre bud hvis I lyster ;-) Vi kan godt lide dem lidt korte, og at det ikke er for populært :-)

Venlig hilsen

Synes begge navne er søde, men ville vælge Lilje, fordi det har den bedste danske klang.

Anmeld

15. juni 2014

lycly

Anonym skriver:

Venlig hilsen

Holly! Elsker det navn :-)

Anmeld

15. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

De er begge søde, men Hollie 

Anmeld

15. juni 2014

BabyMus

Jeg har stemt Hollie. Jeg elsker det navn og synes ikke det er for engelsk og ikke noget der er tvivl om hvordan man siger det (dansk eller engelsk udtale som der kan være på andre engelske navne).

Lijle var engang for mange år siden mit favoritnavn til en pige da lijlen også er min yndlings blomst. Det er det dog ikke mere. Jeg er bare mest til navne der slutter på a, det er mere mig. Et af de eneste navne jeg er vild med der slutter på e er Mynthe.

Lidt forslag:

My
Viola
Vigga
Sigga
Fiona
Flora
Noa
Nova
Nora
Agnes
Alina
Elvira
Felina
Felia
Feluca
India
Lucia
Lucca
Melia
Meluka
Ofelia
Noomi
Naomi
Selma
Wilma

Anmeld

15. juni 2014

lineog4

To forskellige piger i mit hoved. Lilje er en meget feminin, prinsesse pige. Holly er mere krøltop man ikke helt ved hvor er.
Ville selv ikke vælge en af de to, men de er begge søde. Men vil smide Molly ind som jeg bedre kan lide end holly (måske fordi mine børn går meget i hollys og så ville det være for søgt )

Anmeld

15. juni 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Jeg har stemt på Lilje, da jeg synes det er et sødt og lidt anderledes navn til en pige er rigtig glad for sommer og blomster, så det er jo et perfekt navn. Desuden er liljen,  min kærestes yndlings blomst 

Ellers kan jeg godt lide navnet Viola eller Mynte

Tak for svar. Ja man får lidt tanker hen på noget dejligt som sommer når man hører Lilje og hvem kan ikke lide det

Anmeld

15. juni 2014

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Synes begge navne er søde, men ville vælge Lilje, fordi det har den bedste danske klang.

Tak for svar! Ja det kan du da egentlig nok have ret i, det havde jeg faktisk ikke tænkt så meget over Det med navne er bare ikke så nemt igen

Anmeld

15. juni 2014

Louise H.

Hollie

Lilje for mig er ikke et navn, ellers skulle det være Lily/Lilly/Lilli.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.