Astmatiker bronkitis nedtrapning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2014

Mor1986

Mutti2B skriver:

Min datter får flexotide 2 gange om dagen + 1 singulair pille om aftenen. Hun skal stoppe med flexotide 1. Juli. De snakkede ikke om nedtrapning, men stop fra den ene dag til den anden. Jeg har dog givet hende 1 maske om dagen de sidste par uger, for jeg synes det lød voldsomt med et rent stop.

Det kan egentlig godt ske de har sagt det samme til os. Men jeg tænker som dig også at det er vildsomt bare at stoppe fra den ene dag til den anden.

nu i går havde min mand glemt at give og der hostede hun lidt mere end normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

Mor1986

Mor til Frederic og Freya skriver:

2x2 pust morgen og aften til 1 pust morgen og aften.

går det ok, så skærer i ned til enten morgen - eller aften pust...

Vi prøvede det for nogle år siden, men frederic kan ikke undvære medicin'en og får max dosis af både den forebyggende og anfaldsmedicin.

Hun reagerede lidt i går ved da min mand havde glemt at give hende. Men vi prøver fra i morgen kun at give aften. Ret hurtigt vil vi kunne finde ud om hun kan undvære. I vinteres prøvede vi at trappe ud og der røg hun op hurtigt igen. Men nu min mave fornemmelse siger hun ikke kan undvære den

Anmeld

15. juni 2014

Mor1986

Vi prøvede det for nogle år siden, men frederic kan ikke undvære medicin'en og får max dosis af både den forebyggende og anfaldsmedicin.

Hun reagerede lidt i går ved da min mand havde glemt at give hende. Men vi prøver fra i morgen kun at give aften. Ret hurtigt vil vi kunne finde ud om hun kan undvære. I vinteres prøvede vi at trappe ud og der røg hun op hurtigt igen. Men nu min mave fornemmelse siger hun ikke kan undvære den

Anmeld

15. juni 2014

Mor1986

Anmeld

15. juni 2014

Mor1986

Laulund87 skriver:

Her stopper vi bare når det bliver sommer og ser hvordan det går. Har aldrig brugt nedtrapning.

Lige nu bruger vi hverken flixotide, airomir eller singulair

Synes klart du skal snakke med børneamb. Vi gør ikke noget uden at snakke med dem eller børneklinikken.

Ja jeg må lige have fat i dem så. De har dog først Tlf tid på torsdag men så kan jeg da sende en mail. Men hvor er det typisk man lige glemmer hvordan. Men hun har jo så heller ikke kunne undvære den før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.