Tak for svar

Sweet - tak for historien. Dejligt at læse at lidt udholdenhed betaler sig... Og vi vil prøve at holde ud...
Tina - hvad er SÅ den korrekte pædagogiske måde at putte sit barn på? Mit sind er jo blottet for pædagogik, så jeg aner hverken fra eller til...
Jamen, det er gået ok. Når Christian putter går det bedre end når jeg gør. Den anden aften endte med at jeg efter en halv times leg (21:30-22) sagde SÅ, nu skal du i seng, hvilket fik knægten til at smide armene i vejret og råbe YEAAH, og så sagde han godnat til fjernsyn og legetøj. Han syntes så at i seng, var i min seng, og det blev det så. Han sov indenfor 5 min.
Igår puttede Christian ham. Han faldt selv i søvn på sengekanten, og sov en halv time med barnet, mens jeg så Bridget Jones - så det gik glimrende

Idag er han og hans fætter på 3 år blevet passet hos deres tante, og så har han ikke fået middagslur. Her til aften skulle jeg køre Chrstian og en kammerat ind tl Kbh, og på vejen tilbage faldt han i søvn i bilen, og så bar jeg ham ind i seng. Og det gik fint...

Men hver nat så kommer han dappende ind til os og vil putte i smørhullet. Vi har talt om vi skal lade ham gøre det, eller om vi skal følge ham tilbage. Men man orker det bare ikke kl 3:07, vel?! Andre der har sådanne unger der kommer rendende midt om natten? Hvad gør i?
Lise
Anmeld