Dampbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2014

sille000

Måske ved ikk men børn er vilde eller mange er og man vil ikk kunne sige om det er det min søn på 4 kan nemlig nemt få det da hans far har så spurgte på sygehuset da jeg vil have han testet når han kan så han kan få diagnosen tidligt hvis han har det han har nogen tegn på det men han har andre diagnoser så kan også være der for at han er som han er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

M &.I

Tak for svaret, det var min søsters veninden som sagde han har damp, og det såre mig meget. men har snakket med min søster og har forklar at han bare er en vild dreng og nysgerrig .  alligevel det ramt mit hjerte . 

Anmeld

13. juni 2014

L&V

sille000 skriver:

Måske ved ikk men børn er vilde eller mange er og man vil ikk kunne sige om det er det min søn på 4 kan nemlig nemt få det da hans far har så spurgte på sygehuset da jeg vil have han testet når han kan så han kan få diagnosen tidligt hvis han har det han har nogen tegn på det men han har andre diagnoser så kan også være der for at han er som han er

Det må klart være udredning de har snakket om der for adhd kan være medfødt og arveligt

Anmeld

13. juni 2014

Tip!

Stolt Mor skriver:

Tak for svaret, det var min søsters veninden som sagde han har damp, og det såre mig meget. men har snakket med min søster og har forklar at han bare er en vild dreng og nysgerrig . En alligevel det ramt mit hjerte . 

Velbekom... 

Han har bare behov for at bruge hans krop, alle sanserne... 

Der er stor forskel på børn, nogle sidder bare stille med perler,film osv.. Andre skal ud og lege, køre på cykel, kravle i træer og udfordre deres kroppe og motorik... 

Jeg læste for noget tid siden en artikel, at brugen af iPad/spille konsoller kan gøre at børn får ADHD lignende symptomer... De får brugt deres krop for lidt, og kan derfor få "symptomerne" på ADHD.. 

Anmeld

13. juni 2014

Mor til Ella

Stolt Mor skriver:

Ved ikke min søn er 1 år og 11mdr han er snart 2år.

sådan er han : Han er klog, han forstår hvad vi siger, han er god til at kopier os og husker efte par timer, han hopper hele tiden , danser, han slår tit men stopper når jeg siger må ikke, han er meget vild, glad/ smiler/ vinker til folk, ikke genrer , modig, nysgerrig , spørge tingen hvad det hedder, kan godt en gang imellem sidde rolig . 

Lyder det her en dampbarn???

Han lyder som en rask og livlig dreng.

Anmeld

13. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Stolt Mor skriver:

sådan er han : Han er klog, han forstår hvad vi siger, han er god til at kopier os og husker efte par timer, han hopper hele tiden , danser, han slår tit men stopper når jeg siger må ikke, han er meget vild, glad/ smiler/ vinker til folk, ikke genrer , modig, nysgerrig , spørge tingen hvad det hedder, kan godt en gang imellem sidde rolig . 

Nej det lyder som en ganske normal dreng der opfører sig alderssvarende. 

Anmeld

13. juni 2014

M &.I

Tak de søde kvinder . og godnat til jer allesammen

Anmeld

13. juni 2014

Mami

Stolt Mor skriver:

Nej det er meget normalt  

Anmeld

14. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Stolt Mor skriver:

Lyder som en fuldstændig normal 2 årie! Vh stine

Anmeld

14. juni 2014

Malthe2010

Det er en tro kopi af min søn på 3,6 år, dog kan min dreng IKKE sidde stille, ikke bare et kort øjeblik   

Så jeg ser det også som helt normalt 

Jeg har også et par gange fået skæve blikke og hentydninger om at han er lidt frisk af sig, men det rører mig sku ikke, folk kan tænke og sige hvad de vil, jeg ved at lige så vild og tosset han kan være, lige så sød og venlig kan have være  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.