Ka+Ma=Be skriver:
Hvor er det dejligt at høre fra jer og læse om alle de skønne septemberbørn! 
Her går alting også alt for stærkt
Benjamin snakker som et vandfald og har generelt altid fuld fart på. Han er modig og så alligevel en kylling
han elsker vandland, legeland og rutsjebaner, men en karrusel skal man fandme ikke sætte ham op på 
Han er kærlig og omsorgsfuld og så absolut ikke nærig med kys og kram
Dem får alle. Og som i andre skriver er han i selvstændighedsalderen, vil gerne bestemme og prøve grænser.
Han skal i vuggestue 1. Juli - så det er lige om lidt
På den ene side meget underligt og så alligevel ikke. Vi har en meget lille institution med én vuggestuestue og én børnehavestue, så Benjamin er i forvejen meget i børnehaven - både til frokost og på tur.
I vuggestuen er de ved at sløjfe hans lur, men her hjemme gør vi ikke noget ved den endnu. Han har stadig behov for den, men vi ved også godt, at så snart han kommer i børnehave, så har han ikke tid til at sove 
Sutten gav vi til suttetræet i starten af maj måned - det er bare gået så godt
man glemmer ufattelig hurtigt, at han har brugt den i over 2,5år.
Bleen har vi dog heller ikke gjort noget ved endnu, det bliver for vores vedkommende også i sommerferien
er MEGET spændt på hvordan det kommer til at gå 

Her er der hverken bryllup eller flere børn, men det er også helt ok 
Så er jeg blevet fastansat i min stilling som ergoterapeut, som jeg har været i, i 1,5 år - det er bare skønt 
Og så tror jeg heller ikke, at jeg har så meget mere at tilføje

det er så skægt at se at alle nævner temperament på en eller anden måde - det skinder meget igenmen at det er noget med denne alder ungerne har nu.