Motivationen mangler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2014

Victoria2013

Snoopy77 skriver:

Jeg var lidt i samme båd som dig, havde tabt det meste fra fødslen for et år siden, og tog så ca. 8 kg på igen. Jeg er startet på low carb high fat for 12 dage siden og har tabt to kilo. Kunne næsten ikke få armene ned, da jeg havde vejet mig. Bare en idé til dig  

Jeg har bestemt mig for at gøre et forsøg på low-carb kost... og nu tog jeg mig sammen og i stedet for den sædvanlige "jeg begynder i morgen..." så har jeg i dag købt en masse godt ind til det og har faktisk spist efter diverse low-carb principper i dag. Og har også igen betalt for 4 ugers madlog, fordi jeg godt kan lide at have styr på det

Det er faktisk gået godt, omend jeg ikke syntes frokosten mættede helt, men det kan der jo rettes op på i morgen - det kræver vist lige lidt øvelse  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

Snoopy77

Victoria2013 skriver:

Jeg har bestemt mig for at gøre et forsøg på low-carb kost... og nu tog jeg mig sammen og i stedet for den sædvanlige "jeg begynder i morgen..." så har jeg i dag købt en masse godt ind til det og har faktisk spist efter diverse low-carb principper i dag. Og har også igen betalt for 4 ugers madlog, fordi jeg godt kan lide at have styr på det

Det er faktisk gået godt, omend jeg ikke syntes frokosten mættede helt, men det kan der jo rettes op på i morgen - det kræver vist lige lidt øvelse  

Hvis du er på facebook er der er en rigtig god gruppe der hedder LCHF/Lavkarbo på dansk. 

Håber det vil gå dig godt ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.