Min søn bliver ældst i DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2014

LilleLene

LuLy skriver:

Julia har stort set altid været den ældste i sin dagpleje og hun har nu altid hygget sig fint. Hun blev sådan lidt mor/storesøster overfor de yngre børn og ville lære dem det hele :-D

dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

Monski

LilleLene skriver:

Nogle af jer der, har prøvet at jeres barn var den ældste?

Min søn blev 2 i mandags, i hans Dp er der en dreng der starter i børnehave i næste måned, den næste blev 1 i februar, og kan hverken gå eller snakke, så er der en pige der blev 1 i tirsdag og 1 der lige er startet, på 10-11 mdr

Jeg er simpelthen bange for at han ikke kommer til at kunne "lege" ordenligt, lærer noget og bliver stimuleret ordenligt

Er der nogle af jer der har stået i samme situation, og hvordan gik det ?

Vi havde det sådan, dog kun i 4 måneder, det var okay, men det begyndte at være lidt kedeligt for Anthon til sidst + at det var en KÆMPE og lang lang kamp at få ham ordentligt ind i børnehave, da det jo var en meget stor omvæltning

Anmeld

13. juni 2014

L&V

Min datter er os den store og har været det siden januar. Hun keder sig rigtig meget og bruger lidt rigelig tid på at nusse om de små. Forstå mig ret det er dejligt hun besider den egenskab men der er ikke meget stimulering eller udvikling i det for hende. Så vi har fået hende rykket frem i bhv fra august så nu er vi i gang med sidste månede i dagpleje

Anmeld

14. juni 2014

Chevro

LilleLene skriver:

Min søn blev 2 i mandags, i hans Dp er der en dreng der starter i børnehave i næste måned, den næste blev 1 i februar, og kan hverken gå eller snakke, så er der en pige der blev 1 i tirsdag og 1 der lige er startet, på 10-11 mdr

Jeg er simpelthen bange for at han ikke kommer til at kunne "lege" ordenligt, lærer noget og bliver stimuleret ordenligt

Min søn er ældst i hans dp! (:
Og de andre er lige efter ham.. Der er i alt 4 drenge.. Og de elsker hinanden!

Forleden kom min søn i dp igen, efter 17 dages ferie! Så kom de alle tre og gav ham en knuser.. Min søn blev altså kun 2 år i onsdags!

Anmeld

14. juni 2014

TrineMine86

LilleLene skriver:

Min søn blev allerede den ældste som blot 16 måneder gammel og 3 der var yngre end ham, 2 på dengang 8 mdr (tvillinger) og 1 på ca 12 måneder.. Det går fint, hav lærer at hjælpe til med de små.. 

Anmeld

14. juni 2014

LilleLene

Monski skriver:

Vi havde det sådan, dog kun i 4 måneder, det var okay, men det begyndte at være lidt kedeligt for Anthon til sidst + at det var en KÆMPE og lang lang kamp at få ham ordentligt ind i børnehave, da det jo var en meget stor omvæltning

kunne jeg godt forestille mig, og tror også det bliver med min søn
+ han græder stadig hver morgen jeg aflerevere ham

Anmeld

14. juni 2014

LilleLene

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Min datter er os den store og har været det siden januar. Hun keder sig rigtig meget og bruger lidt rigelig tid på at nusse om de små. Forstå mig ret det er dejligt hun besider den egenskab men der er ikke meget stimulering eller udvikling i det for hende. Så vi har fået hende rykket frem i bhv fra august så nu er vi i gang med sidste månede i dagpleje

hvor gammel er hun der så ?

det er også et helt år han skal være den ældste

Anmeld

14. juni 2014

LilleLene

Chevro skriver:

Min søn er ældst i hans dp! (:
Og de andre er lige efter ham.. Der er i alt 4 drenge.. Og de elsker hinanden!

Forleden kom min søn i dp igen, efter 17 dages ferie! Så kom de alle tre og gav ham en knuser.. Min søn blev altså kun 2 år i onsdags!

hvor mange mdr er der fra din søn til den næst ældste

Anmeld

14. juni 2014

LilleLene

TrineMine86 skriver:

Min søn blev allerede den ældste som blot 16 måneder gammel og 3 der var yngre end ham, 2 på dengang 8 mdr (tvillinger) og 1 på ca 12 måneder.. Det går fint, hav lærer at hjælpe til med de små.. 

Anmeld

14. juni 2014

L&V

LilleLene skriver:

hvor gammel er hun der så ?

det er også et helt år han skal være den ældste

2,10 må det være..

Det er bare længe og det er da fint nok at de så møder nogle jævnaldrende når de er i legestue osv men det kan bare ikke gøre det ud for en hverdag med udfordringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.