Skruk eller gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne på Baby.dk

Jeg har for lidt tiden testet om jeg var gravid men den er viser negativ.

Men her på sidste er min mave begyndt og blive mere hård, føler mig oppustet og føler mig mærkelig tilpas i maven, jeg har været gravid før, men føler ikke spark eller noget, men lidt små smerter og Som om det strammer i maven???

Jeg kan heller ikke rigtig ligge på maven uden jeg synes det ubehageligt i og det plejer jeg at kunne??

Jeg har været sammen med min kæreste i snart 2 år og vi har prøvet i et år men intet er sket, skal lige siges jeg er overvægtig og prøver at tage mig...

Men hvad kan der evt være galt med mig..

Er lidt ude i om det brok eller en knude?? Eller???

Min egen læge har først tid til mig den 3-7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

Bak

Anonym skriver:

Men her på sidste er min mave begyndt og blive mere hård, føler mig oppustet og føler mig mærkelig tilpas i maven, jeg har været gravid før, men føler ikke spark eller noget, men lidt små smerter og Som om det strammer i maven???

Jeg kan heller ikke rigtig ligge på maven uden jeg synes det ubehageligt i og det plejer jeg at kunne??

Jeg har været sammen med min kæreste i snart 2 år og vi har prøvet i et år men intet er sket, skal lige siges jeg er overvægtig og prøver at tage mig...

Der er vel ikke så meget andet at gøre end at teste igen. Du skriver, det er lidt tid siden. Har du regelmæssig cyklus? Hvornår havde du sidst menstruation?

Anmeld

13. juni 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Der er vel ikke så meget andet at gøre end at teste igen. Du skriver, det er lidt tid siden. Har du regelmæssig cyklus? Hvornår havde du sidst menstruation?

Testede forleden dag der var den negativ.

Kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft mens da den har været meget urelmæssig i en periode

Anmeld

13. juni 2014

Bak

Anonym skriver:

Testede forleden dag der var den negativ.

Kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft mens da den har været meget urelmæssig i en periode

Ja, så er det svært at vide Kan du være forstoppet?

Anmeld

13. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg tænker mere du kan have en cyste på æggestokken. Men er svært at vurdere. Det kan i hvert fald forsinke mens.

Anmeld

13. juni 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Ja, så er det svært at vide Kan du være forstoppet?

Der kommer noget ud i begge ender

Anmeld

13. juni 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tænker mere du kan have en cyste på æggestokken. Men er svært at vurdere. Det kan i hvert fald forsinke mens.

Ok som betyder?

Anmeld

13. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Ok som betyder?

Prøv at Google.

Det er ikke ondartet, men det kan gøre ondt og være ubehageligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.