Tøjstart til baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2014

LinLin

VenterVanessa skriver:

Synes bare det er så svært at finde søde heldragter.
Vi to har dog et par fælles venner på facebook, så har faktisk set lidt af din datters tøj hehe. Hvor købte du hovedsageligt tøj?
Har så sent som i dag været i H&M og det er mest 2 delte sæt med body og så bukser nemlig.

Hvor har du kigget efter heldragter?
Der findes mange mærker der laver heldragter i hver deres stil så det burde ikke være umuligt
Fx småfolk, ej sikke lej, molo, idat, katvig, holly's og name it.... Der er udsalg i fx ønskeøen nu med -40% og ellers kan finde meget af det brugt på dba

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
VenterVanessa skriver:

Nu har jeg snakket med nogle forskellige mennesker, der siger at jeg ikke skal købe så meget da jeg får en maaaasse i gaver, men jeg har næsten intet familie og ikke kontakt til mine gamle venner, så det gør jeg altså ikke. Derfor prøver jeg at finde frem til en god mængde tøj at købe.
Jeg har købt en smule i str 50, men ikke mange sæt. Har en 8 bukser i 56 og omkring 15 body'er, et par kjoler, 3-4 natdragter, 3 strømpebukser, 3 kjoler og sådan lidt andet småt hist og her (1 sparkedragt, 1 nederdel og lign. Småting)
Hvor meget mere i 56 skal jeg købe, før jeg begynder at samle på 62?? Og hvor langt frem havde i købt før fødsel? Jeg snakkede med en i dag der sagde at hun allerede havde købt frem til 2 år, og det synes jeg lige er langt nok...
Hvad købte i, og ca hvor meget??

Tror du har rigeligt :-) Og husk at butikkerne også har åbent, når du har født og ellers er nethandel så nemt når man går hjemme på barsel :-)

//Mette

Anmeld

13. juni 2014

Anonymo

VenterVanessa skriver:

Nu har jeg snakket med nogle forskellige mennesker, der siger at jeg ikke skal købe så meget da jeg får en maaaasse i gaver, men jeg har næsten intet familie og ikke kontakt til mine gamle venner, så det gør jeg altså ikke. Derfor prøver jeg at finde frem til en god mængde tøj at købe.
Jeg har købt en smule i str 50, men ikke mange sæt. Har en 8 bukser i 56 og omkring 15 body'er, et par kjoler, 3-4 natdragter, 3 strømpebukser, 3 kjoler og sådan lidt andet småt hist og her (1 sparkedragt, 1 nederdel og lign. Småting)
Hvor meget mere i 56 skal jeg købe, før jeg begynder at samle på 62?? Og hvor langt frem havde i købt før fødsel? Jeg snakkede med en i dag der sagde at hun allerede havde købt frem til 2 år, og det synes jeg lige er langt nok...
Hvad købte i, og ca hvor meget??

Køb indtil du tror du har fundet dig til rette med, at have baby med på armen under shopping 

Til min datter som vejede 3690kg ved fødslen brugte jeg str 50 i 2-3 uger, derefter gik det stærkt. 56 brugte jeg kun i en uge og her 3 mdr. efter bruger vi str. 68-70

Anmeld

13. juni 2014

Anonymo

Pigent skriver:

Jeg har ingen børn endnu og ved ikke helt hvor meget man skal købe.
Men vil råde dig til at købe nemt tøj, sådan en lille en hjælper overhovedet ikke til.
Det jeg tænker som nemt tøj er
Slå om bodystockinger både kort og lang ærmet
Sparkedragter med fødder
Bukser med fødder
Strik cardigan og stof cardigan

Nederdele,kjoler, stramme bukser og bluser der stram i halsen er ikke gode til de små.

Åh, jeg hader sparkedragterne, min datters fødder sidder alle andre steder i dragten end fødderne 

Anmeld

13. juni 2014

Albertsen92

Synes bare det er så svært at finde søde heldragter.
Vi to har dog et par fælles venner på facebook, så har faktisk set lidt af din datters tøj hehe. Hvor købte du hovedsageligt tøj?
Har så sent som i dag været i H&M og det er mest 2 delte sæt med body og så bukser nemlig.

Det var bare så irriterende at tage flere dele på sådan en kludedukke
Min datter hadede at få tøj over hovedet, så jeg brugte meget hel dragter.
Det synes jeg også i starten, men købte bare nogle i h&m. De har meget sødt synes jeg.

Det hun har haft op til str 74, er bare noget vi har fået det meste

Men fra 74, som hun bruger nu, har jeg selv købt en masse molo, småfolk, hollys, hummel og Joha. Og også h&m, de har så meget billigt og sødt

Ej hvor sjovt med fælles venner, hvad hedder du

Anmeld

13. juni 2014

Albertsen92

VenterVanessa skriver:

Guuuud jeg så også lige at min datter skal hedde det samme som din datter hedder! Ej hvor sjovt

Hvor sjovt det er også et rigtig flot navn synes jeg selvfølgelig

Anmeld

13. juni 2014

Matuk

Synes det lyder til at du har rigeligt i str. 56. Det eneste du måske kunne bruge flere af er natdragter, men kommer an på, hvornår du skal føde. 

Jeg har selv et sommerbarn, og han sov stort set kun i kortærmede bodyer, men får du et vinterbarn ryger der en del natdragter. 

I forhold til hvad for noget tøj, som er smartest, kan jeg helt klart anbefale heldragter uden fødder. Det var det som jeg var gladest for til min søn. 

Vi har lige nu udsalg, hvor du kan købe heldragter, sommerdragter og bodyer med god rabat og fri fragt. 

http://matuk.dk/babytoej-udsalg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.