Sjove billeder af sovende unger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2014

Lililili

Skøn tråd, det fantastiske billeder der bliver lagt ind. Skønne børn 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

Marts<3

Ved ikke præcis hvad der har været forgået... Men sådan lå han hvertfald da jeg skulle tjekke om han sov... Det er fra sidste sommer...

Anmeld

13. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Marts<3 skriver:

Ved ikke præcis hvad der har været forgået... Men sådan lå han hvertfald da jeg skulle tjekke om han sov... Det er fra sidste sommer...

Haha. Det er vidst en det havde det varmt. 

Anmeld

13. juni 2014

Sahara82

Marts<3 skriver:

Haha det er da simpelthen for sjovt..

Anmeld

13. juni 2014

Tystys14

Fatter simpelthen ikke hvordan hun kan sove sådan ???  Men en hel dag i børnehaven kan åbenbart gøre meget når man kun lige er blevet tre år.  Hun står halvt op!

Anmeld

13. juni 2014

Mutti2

Sikke en god en her kan jeg også være med

Tror vi kan udlede af disse billeder, at mor er kedelig at være ude og handle med

Anmeld

13. juni 2014

Lullaby

Hvordan I alverden kan det være at jeres børn sover når de er trætte uanset hvor de er?
Ingen af mine 3 børn har sovet andre steder end deres senge eller sofa ved sygdom. Aldrig i en indkøbsvogn, ved bordet eller siddende oppe. Selv nytårsaften holdt de sig vågne indtil 2 da jeg smed dem i seng.. Hmm..

Anmeld

13. juni 2014

Albertsen92

Lullaby skriver:

Hvordan I alverden kan det være at jeres børn sover når de er trætte uanset hvor de er?
Ingen af mine 3 børn har sovet andre steder end deres senge eller sofa ved sygdom. Aldrig i en indkøbsvogn, ved bordet eller siddende oppe. Selv nytårsaften holdt de sig vågne indtil 2 da jeg smed dem i seng.. Hmm..

Tænkte præcis det samme!
Og på legetæppet...
Her holder hun sig vågen indtil jeg ligger hende i seng.

Anmeld

13. juni 2014

cwl

Lullaby skriver:

Min den store sover heller ikke så mange andre steder end i sengen, men den lille kan sove over alt stort set. Det er når hun ikke sover til middag og pt gider hun ikke det i børnehaven og ja så bliver man træt når vi nærmere os kl. 17

Anmeld

13. juni 2014

LinLin

David da han var 4 år...
Vendte ham altså da jeg havde taget billedet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.