Bedstefar uden at vide det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2014

Clisolka

Diana2013 skriver:

Hej jeg fødte en dreng den 28/11 13. Jeg har ingen kontakt til min far - har mødt ham 1 gang i mit liv. Men efter jeg er blevet mor tænker jeg på om jeg skulle skrive at han var bedstefar. Men så tænker jeg også hvad skal han bruge det til, tror næppe der kommer kontakt ud af det, han er alkoholiker, eller var han i hvert fald ? Hvad havde i gjort ?

Jeg tror du dybt inde i dig selv skal tænke over, om du ønsker at få ham ind i dit liv igen - hvis nu  Uh, jeg synes det er en svær beslutning. 

Min kæreste havde ikke haft kontakt med sin egen far i 20 år, da vi blev forældre første gang. Han tænkte lang tid over det, og en dag han havde fødselsdag fik han tilfældigvis en sms fra sin far - med et tillykke med fødselsdagen. Min kæreste skrev tilbage at han var blevet farfar og sendte et billede. 5 min efter kom en sms tilbage, om de måtte besøge os - der var Bella 1½ år. 

Vi har ikke haft kontakt til dem siden, og nu har vi fået lillebror, men har ikke haft skrevet. Hans far ved det godt, da min kæreste er ven på Facebook med hans papsøster. 

Hans far og nye kone er ikke interesseret i at have kontakt. Det kan jeg ikke rigtigt gøre noget ved, da det er deres valg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

aarhusmor

Hvorfor ser I ikke hinanden? Jeg mener, hvis du har fravalgt ham men gerne vil have at han er en del af jeres liv, så er det jo lige til. Men hvis han ikke har villet være en del af dit liv, så synes jeg ikke du skal skrive det til ham.

Anmeld

14. juni 2014

Diana2013

aarhusmor skriver:

Hvorfor ser I ikke hinanden? Jeg mener, hvis du har fravalgt ham men gerne vil have at han er en del af jeres liv, så er det jo lige til. Men hvis han ikke har villet være en del af dit liv, så synes jeg ikke du skal skrive det til ham.

Jeg har ikke fravalgt min far. Da jeg var 1 år blev min mor og ham skilt. Han sagde så at jeg kunne kontakte ham når jeg blev gammel nok. Så det gjorde jeg da jeg var 13 år. Jeg tog toget til Sjælland hvor han hentede mig. Så sked han i bukserne, fordi han har drukket så meget kan han ikke styre det. Han var dog meget pinlig berørt over dette. Så lovede han et par gange at nu kom hans nye kone snart hjem. Hun kom aldrig. Og så ville han hele tiden ud og køre. Jeg kan huske jeg var bange og utryg så jeg tog hjem igen. Siden har vi ikke snakket. Jeg har altid manglet en far i mit liv. Og har selv stillet en del spørgsmål omkring familie, og ved min dreng vil gøre det samme. Og så har jeg bare ikke rigtig noget at fortælle ;/ det er primært pga min dreng hvis det var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.