1. gang til jordemoder - hvornår fik i besked?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2014

Sunsmile

Monski skriver:

Jeg var først afsted 21+0 da der var sket en fejl.
Jeg ringede selv til herlev og det er vidst noget med at din læge skal sende din vandrejournal eller sådan noget i den stil, kan ikke helt huske det

Ok det var da også meget sent, så er du da også meget mere tålmodig i jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

Babybrain

Jeg mener, jeg fik brev allerede i sidste uge om en tid, men det er først i uge 17. Så de er åbenbart tidligt ude. 

Anmeld

13. juni 2014

Monski

Sunsmile skriver:

Ok det var da også meget sent, så er du da også meget mere tålmodig i jeg er

I starten tænkte jeg at det var fordi jeg var anden gangs fødende, så får man jo ikke ligeså mange jordemoderbesøg, men da jeg var 15+ gik det lidt op for mig at der måtte være sket en fejl

Anmeld

13. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ok dejligt, sys nu også det er lidt sent at få det kun en uge før.

Jaa, men der var også en ekstra note om at de beklagede den sene udmelding, men det er fordi de har ekstra mange nygravide på ouh pt 

Anmeld

17. juni 2014

JH12

Jeg hørte noget 14 dage efter NF ca. (Så i uge 14) Man skal bare have en tid til omkring uge 16 

Anmeld

18. juni 2014

Sunsmile

JH12 skriver:

Jeg hørte noget 14 dage efter NF ca. (Så i uge 14) Man skal bare have en tid til omkring uge 16 

Er nok bare mega utålmodig, når jeg bare har fået af vide at jeg ville få et brev og der er gået 14 dage og har stadig ikke modtaget noget endnu. Så er der bare flere i i decembergruppen som har fået tid til både jordemoder og md skanningen for flere uger siden.
Men ja du har nok ret, det skal nok komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.