1. gang til jordemoder - hvornår fik i besked?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.722 visninger
15 svar
5 synes godt om
12. juni 2014

Sunsmile

Jeg har endnu ikke fået indkaldelse til første jordemoderkonsultation, jeg er 13+5 iflg NF skanningen.
På Roskilde sygehus står der at det er mellem uge 14 og 16, sys bare det er lidt underligt at jeg intet har hørt endnu.

Hvornår fik besked om første jordemoder konsultation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

Anonymo

Sunsmile skriver:

Jeg har endnu ikke fået indkaldelse til første jordemoderkonsultation, jeg er 13+5 iflg NF skanningen.
På Roskilde sygehus står der at det er mellem uge 14 og 16, sys bare det er lidt underligt at jeg intet har hørt endnu.

Fik den omkring uge 10 eller 11 

Var til første besøg 13+5 

Anmeld

12. juni 2014

Christine

Sunsmile skriver:

Fik at vide til i infomøde i min uge 15, som blev indkaldt til en lille uge før, at de er notorisk forsinkede i Skejby, så vi skulle forvente at første jm besøg burde være uge 14-16 men ville blive for sent - for mig bliver det så i uge 20. Jeg kan ikke huske hvordan det var de andre gange, da jeg desværre ikke har fået vildt meget ud af det..

Anmeld

12. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sunsmile skriver:

Jeg fik først sent besked. Tror jeg fik et brev onsdag om at jeg skulle afsted mandagen efter. Kan ikke lige huske noget om hvilken uge det var i, men har nok være omkring 15-16 stykker.

Anmeld

12. juni 2014

Sunsmile

Ok, tak for info, jeg kan se der er flere andre som også bliver indkaldt ret sent, men tror nu jeg prøver at ringe imorgen alligevel

Anmeld

12. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har lige fået besked i forgårs, med tid i næste uge 15+4

Anmeld

12. juni 2014

Monski

Sunsmile skriver:

Jeg var først afsted 21+0 da der var sket en fejl.
Jeg ringede selv til herlev og det er vidst noget med at din læge skal sende din vandrejournal eller sådan noget i den stil, kan ikke helt huske det

Anmeld

12. juni 2014

Mor til F

Sunsmile skriver:

Jeg er selv tilknyttet Roskilde Sygehus,  både som fødested + jordemoder

Jeg fik brev fra jordemoderen ca 2 uger efter NF, der var jeg 15+.

Var afsted til 1. jordemoder konsultation, da jeg var 16+4

Så dit brev skal nok komme - de er bare lidt sent ude på Roskilde. 

Anmeld

13. juni 2014

Sunsmile

BabyFreia skriver:

Jeg er selv tilknyttet Roskilde Sygehus,  både som fødested + jordemoder

Jeg fik brev fra jordemoderen ca 2 uger efter NF, der var jeg 15+.

Var afsted til 1. jordemoder konsultation, da jeg var 16+4

Så dit brev skal nok komme - de er bare lidt sent ude på Roskilde. 

Ok super, tak rart at vide :-) så kommer brevet nok snart. Jeg var til nf d. 3/6

Anmeld

13. juni 2014

Sunsmile

Mor11 skriver:

Har lige fået besked i forgårs, med tid i næste uge 15+4

Ok dejligt, sys nu også det er lidt sent at få det kun en uge før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.