Janne T. skriver:
Først et kæmpestort kram 
Dernæst synes jeg faktisk du skal tage at klage over den behandling. Det er IKKE en okay behandling i har fået, især ikke når i står i sådan en følsom situation, hvilket hun er udmærket klar over! I skal klage for at andre ikke får samme oplevelse, og for at den jordemoder forhåbentlig lærer lidt respekt, empati og indlevelsesevne. Vi klagede over en ubehagelig JM til MD-scanning med James og fik medhold i klagen + en ekstra scanning, og vi stod jo ikke en gang i samme situation som jer, det var bare en ubehøvlet dame!
Dernæst tror jeg det er meget normalt. Nu skal jeg ikke kunne sige hvordan du har det, men jeg kan forestille mig der også ligger en angst for at knytte sig i forhold til hvis det skulle ske igen? Det er jo en forfærdelig ting i har været igennem!
Dertil kommer, at du ikke er så langt henne endnu, og endnu ikke mærker liv, ser maven vokse. Jeg tror i det hele taget det er naturligt ikke at kunne knytte sig så meget lige i starten, men have nemmere ved det, når graviditeten er mere tydelig.
Men jeg synes nu alligevel det er noget, du måske skulle tale med din jordemoder om. Der er jo en risiko for, at det er ekstra svært, fordi du er mærket af jeres tab, og i det tilfælde tror jeg det ville være godt for dig at tale med en prof. og få hjælp til at komme over den hurdle, så du til sidst kan glæde dig over din graviditet 
Til sidst et stort tillykke med spiret i maven!
Mange mange tak

Jeg tror ikke engang hun var jm hende der scannede, hun virkede yderst uprofessionel!
Men er det sygehuset jeg skal have fat i? Vil ikke ønske samme oplevelse for nogen anden, uanset situation. Var og er nok lidt farvet at min historie, men syntes ikke at man bare sådan kan fumle sig igennem.!
Jeg var flere gange sikker på at jeg slet ikke var gravid længere .. så ubehageligt.
Rammer 10 uger i morgen, så det er stadig meget nyt. Vi har vist det siden 5+4.
Men jeg tænker da bestemt også det bliver lettere når maven vokser og jeg rent faktisk kan se noget til scanningerne.
Må hellere lige skrive også at jeg ved vi er klar til at blive forældre. Det går mig meget bedre og vi har fået en hverdag op at køre igen.
Jeg er glad for at det først er nu jeg er blevet gravid, for havde virkelig ingen anelse om hvad det virkelig ventede mig.
Jeg er sikker på at så snart vi har været til NF og 1. Hjertescanning i Skejby, så kommer der ro på