Frk.S skriver:
Tak for svar.
Ja, jeg fik nemlig også AKS sidste gang.
Sagde de, at vendingsforsøget kunne ende i AKS? Fordi arret springer op, eller?
Jeg har nemlig læst, at det ikke er altid de vil lave vendingsforsøg ved tidligere KS. Min JM nævnte det også kort, men var i tvivl, så hun slog det op og nåede frem til at det ikke var kontraindiceret efter tidligere KS.
Min læge mente dog ikke umiddelbart at de ville forsøge.
Så jeg er lidt forvirret. 
Men jeg må jo bare krydse hvad jeg kan for at hun snart synes hun skal vende sig. 
Nogle gange synes jeg det føles som om hun forsøger, da hun mosler helt vildt meget - men hun bliver ved med at have numsen ned.
Jep, der var en mulighed for at det ville gå galt mht. arret - hvis nu det skulle springe op, eller jeg skulle gå i fødsel 
Som den øverste overlæge sagde til mig på Rigshospitalet, så anbefaler de ikke mange steder et vendingsforsøg, ved et tidligere kejsersnit, men det var i "gamle dage". De må gerne prøve - i hvert fald på Rigshospitalet. Det er helt op til dig selv, om du vil forsøge, og selvfølgelig om lægen går med på det
Jeg havde en lang snak med ham om det ved et af mine sidste besøg (snakkede med ham ca. 1 gang månedligt) 
Jeg kan tydeligt huske den aften han vendte sig - peeeuuuwww han moslede rundt. Det var vildt ubehageligt. Et par dage efter var jeg til JM, så havde han vendt sig helt rundt
Anmeld