Ammebrikker/ malke ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2014

stm2812

Mor til Ella skriver:

Hej

Ja jeg står jo og har termin om en lille uges tid. Og havde enlig bestemt mig for at amning ikke skulle forsøges denne gang ( grundet meget traumatisk ammeforløb ved den første, psykisk )

Nå, men så er ammepolitiet sat ind fra svigerfamiliens side, og dermed også mandens

Nå, men tænker okay måske skal jeg give det en chance igen, med det forbehold at jeg stopper hvis jeg mærker samme tegn.

Men mit spørgsmål lyder på om amme brikker kan være en løsning, da jeg ikke kan have den der direkte kontakt?

Og ud malkning kunne måske være en løsning i de situationer hvor vi er ude, eller har gæster, da jeg ikke kan amme i andres nærvær? Hvad maskine skal jeg i såfald vælge?

Og sidst men ikke mindst, HVIS det bare ikke gå er der så nogen med erfaringer at gå fra amning til flaske på en skånsom måde for babys mave? Da vi havde store problemer med ellas mave efterfølgende da jeg var nød til at stoppe amningen brat.

Det blev langt, men håber på svar da det jo er lige op over, og jeg ellers nok bare dropper projektet.

Jeg ved ikke så meget om det med ammebrikker og det, jeg klarede det uden men ville ikke gå uden at give dig et kram Syntes bestemt man skal give amning et forsøg, men i din situation virker det slet ikke som om det er det rigtige.  Er ikke sikker på hvad grunden er til du stoppede sidst, men syntes tydeligt at det fremgår af dit indlæg, at det virkelig ikke er det du har lyst til 

Jeg ved godt det er svært, men prøv enten at snakke med svigerfamilien om hvorfor du har det som du har det ellers så bare vær fuldstændig ligeglad med dem.! Syntes absolut ikke du skal amme bare for at tilfredsstille dem

Håber du finder ud af det og følg din mavefornemmelse og hjerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.