Vis mig jeres juniorsenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
9 svar
1 synes godt om
11. juni 2014

Francisca

Ville være helt vildt glad hvis i gad dele jeres børns senge med mig, da jeg står og skal købe en ny til min datter snart.
Hun er 2år gammel og har lille Per sengen som vi lader lillesøster overtage når hun kommer til verden til september.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2014

Troldemommi

Francisca skriver:

Ville være helt vildt glad hvis i gad dele jeres børns senge med mig, da jeg står og skal købe en ny til min datter snart.
Hun er 2år gammel og har lille Per sengen som vi lader lillesøster overtage når hun kommer til verden til september.

Sådan her ser Johannes juniorseng ud

Monica
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2014

Francisca

Troldemommi skriver:

Monica

Hvor lang er den?

Anmeld

11. juni 2014

Troldemommi

Francisca skriver:

Hvor lang er den?

Den er vist 70 gange 160

Anmeld

11. juni 2014

LinLin

Adam har en halvhøj seng i voksenstørrelse han fylder kun halvdelen, men elsker sin seng og hulen underneden

Anmeld

11. juni 2014

IT-nørd

Francisca skriver:

Freya fik denne fra Ikea da hun fyldte 2

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S59851606/

Den er 160 cm lang, hvilket vi gik efter da mange af juniorsengene kun er 140 cm lange.

Anmeld

11. juni 2014

Mom2

Troldemommi skriver:

Monica

Hvad er det for en og hvad koster den? Er lige sådan en jeg gerne vil have til min datter, da hun karter rundt når hun sover, så er bange for at en lille sengehest, ikke kan holde hende inde i sengen :/

Anmeld

11. juni 2014

Troldemommi

Christina88 skriver:

Hvad er det for en og hvad koster den? Er lige sådan en jeg gerne vil have til min datter, da hun karter rundt når hun sover, så er bange for at en lille sengehest, ikke kan holde hende inde i sengen :/

Den hedder xy det er en dejlig seng der kan kombineres på flere måder, den er købt på tilbud i babysam

Monica

Anmeld

11. juni 2014

B&J

vi har den høje med rutsjebane

Anmeld

11. juni 2014

Mom2

Troldemommi skriver:

Den hedder xy det er en dejlig seng der kan kombineres på flere måder, den er købt på tilbud i babysam

Monica

Okay tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.