Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Francisca skriver: Ville være helt vildt glad hvis i gad dele jeres børns senge med mig, da jeg står og skal købe en ny til min datter snart. Hun er 2år gammel og har lille Per sengen som vi lader lillesøster overtage når hun kommer til verden til september.
Ville være helt vildt glad hvis i gad dele jeres børns senge med mig, da jeg står og skal købe en ny til min datter snart. Hun er 2år gammel og har lille Per sengen som vi lader lillesøster overtage når hun kommer til verden til september.
Troldemommi skriver: Sådan her ser Johannes juniorseng ud Monica
Sådan her ser Johannes juniorseng ud Monica
Francisca skriver: Hvor lang er den?
Hvor lang er den?
Freya fik denne fra Ikea da hun fyldte 2
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S59851606/
Den er 160 cm lang, hvilket vi gik efter da mange af juniorsengene kun er 140 cm lange.
Hvad er det for en og hvad koster den? Er lige sådan en jeg gerne vil have til min datter, da hun karter rundt når hun sover, så er bange for at en lille sengehest, ikke kan holde hende inde i sengen :/
Christina88 skriver: Hvad er det for en og hvad koster den? Er lige sådan en jeg gerne vil have til min datter, da hun karter rundt når hun sover, så er bange for at en lille sengehest, ikke kan holde hende inde i sengen :/
vi har den høje med rutsjebane
Troldemommi skriver: Den hedder xy det er en dejlig seng der kan kombineres på flere måder, den er købt på tilbud i babysam Monica
Den hedder xy det er en dejlig seng der kan kombineres på flere måder, den er købt på tilbud i babysam Monica
Okay tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128