Hejsa,
Min kæreste er gravid, hvilket vi er glade for. Hun er ikke så langt henne. 10+2 tror jeg. Men hendes hormoner er ekstremt voldsomme. Jeg har læst nogle af jeres historier og kan godt se at i kan være meget mere kedeligt af det, græde hele tiden og blive aggressive.
Min kæreste bliver dog meget, meget voldsom sur og ked af det over ingenting - bogstaveligt talt. Det kan være en lampe der ikke er tørret ordentlig af eller hvis jeg ikke henter vindruerne er til hende med det samme.
Jeg tager det meget meget stille og rolig og er meget forstående. Jeg forsøger virkelig at være sød, påpasselig og omsorgsfuld.
Jeg skælder hende ikke ud eller begynder en diskussion hvis der er noget, for jeg ved jo at det er hormonerne.
Det hvor det går galt er f.eks der hvor hun ligefrem bliver så langt kørt ud - ved ikke hvorfor. At hun begynder at slå, nippe, nappe kaste med ting osv.
Der beder jeg hende om at holde op. men hun siger at hun ikke kan gøre for det og jeg ikke skal bestemme noget som helst.
Det eskalerer fuldstændigt.
Hun begynder at pakke mine ting, smider ud af lejligheden.
Jeg har forsøgt at sige til hende. Skal jeg ikke lige gå 10 min. - men det hjælper dig lige lidt.
Det er efterhånden sket 5-6 gange, og det stresser jo også babyen helt vildt.
Hun har aldrig gjort sådan noget før.
What to do?
Anmeld