emmagirl skriver:
Hvornår gik jeres børn fra to lure til én?
Leander er 10,5 mdr, og sover pt en formiddagslur på 1,5-2,5 timer, hvor han som regel er mega nem at putte (falder i søvn selv i løbet af få minutter)..
Når han så begynder at blive træt om eftermiddagen, har han de sidste par uger været umulig at få til at sove. Jeg har prøvet at putte ham ligeså snart han viser tegn på træthed, og jeg har også prøvet at trække ham etc. Men de sidste 4-5 dage har jeg måttet opgive at få ham til at sove.
Det betyder jo så at han i dag, fx har været vågen siden 11.30... Det duer jo ikke!?
Nå, men mine tanker går på om jeg skal blive ved med at kæmpe for den eftermiddagslur eller om jeg hellere skal skubbe formiddagsluren, så han fx sover fra 11-13 eller 12-14 eller sådan noget?
Hvad er jeres erfaringer og hvad tænker I?
Ibi på 10,5 måned sover 2 lurer af ca. 1,5-2 timer. Hun står op 6.30 og kommer til formiddagslur ved 9.00 tiden.
Ville prøve at putte ham ved 10.30 tiden og så se om han kan nøjes med 1 lur. Han kan evt. komme lidt tidligere i seng om aftenen. Tyder på at han er klar til at droppe 1 lur.
Anmeld