Nu tør jeg godt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
5 svar
5 synes godt om
11. juni 2014

Babybrain

Vil lige sige hej. Jeg har luret lidt, men nu tør jeg godt melde mig med min december-mus. Min kæreste og jeg har været til nf i dag og set den sødeste lille dovne bebs. Fine tal, så nu kan jeg bedre slappe af, når jeg har set, at alt er godt.

Terminen blev rykket tre dage tilbage til den 17. december. Glæder mig helt enormt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Velkommen og tillykke  

vi har termin samme dag Hehe 

Anmeld

11. juni 2014

stm2812

Babybrain skriver:

Vil lige sige hej. Jeg har luret lidt, men nu tør jeg godt melde mig med min december-mus. Min kæreste og jeg har været til nf i dag og set den sødeste lille dovne bebs. Fine tal, så nu kan jeg bedre slappe af, når jeg har set, at alt er godt.

Terminen blev rykket tre dage tilbage til den 17. december. Glæder mig helt enormt. 

Stort tillykke med dt

Anmeld

11. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tillykke med julebebsen!!! 

Anmeld

11. juni 2014

Babybrain

Tusind tak 

Det er første gang, så det var helt fantastisk at se det lille hjerte slå, og vide at der rent faktisk er noget. Indtil nu har graviditeten kun manifesteret sig gennem træthed, sult og strammebukser.

Anmeld

18. juni 2014

Sunsmile

Babybrain skriver:

Tillykke :-) uuuh hvor dejligt med flere dejlige december børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.